Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

"ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ" ХК-ИЙН БҮХ ЦАГ ҮЕИЙН НҮҮРСНИЙ ЭКСПОРТЫН ХОНОГИЙН ДЭЭД ХЭМЖЭЭГ ШИНЭЧЛЭН ТОГТООЛОО Алтан цомын барилдааныг М-Си-Эс Энержи , Апу скайтел багууд 46 даваагаар тэргүүлж байна “Гермес” худалдааны төвийн нүхэн гарцын туннелийн их биеийн бүтээцийг түлхэх технологиор хийж дууслаа “МУЗЕЙН ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ АЖИЛ” СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛАГДЛАА Нэгдүгээр тойрог зам төсөл хэрэгжсэнээр хотын төвөөр дамжих тээврийн эрчим нэмэгдэнэ Голомт банк Монголын Волейболын Холбоотой хамтран ажиллах гэрээг үзэглэлээ НӨАТ-ын сугалааны тохирол маргааш явагдана Гашуунсухайт–Ганцмод боомтын хил дамнасан төмөр замын төслийн барилга угсралтын ажил хэвийн үргэлжилж байна Хүүхдийн тусламжийн 108 утсанд долоон хоногийн хугацаанд 1575 дуудлага иржээ СХД-ийн 32 дугаар хороонд 280 хүүхдийн хүчин чадалтай бага сургууль, цэцэрлэгийн цогцолборыг ашиглалтад орууллаа
Төлөвлөдөггүй хүн л хоцордог. Танай маркетингийн төлөвлөгөө хэзээ хийгдсэн бэ?
Монгол хүн өдөрт  300-400 реклам үзэж төрөл бүрийн зар сурталчилгаанд цаг тутамд дарагдсаар байна. Маркетинг гэдгийг ердөө зар сурталчилгаа сайн хийх явдал гэж өнгөц харж төлөвлөж байгаагаас танай компанийн, таны борлуулалт нэмэгдэхгүй байгаа юм биш биз?

Энэ олон рекламны хажуугаар таны маркетинг амжилттай  оновчтой, зорилтот зах зээлдээ хүрсэн байна гэдэг амаргүй. Гэхдээ орчин үеийн маркетингийн арга хэрэгсэл, чиг хандлагын талаарх мэдээллийг ажлын цагаа цалгардуулахгүйгээр ажиллангаа олж авч хэрэглэх, маркетингийнхаа төлөвлөгөөг шинэчлэн гаргах, хамтран ажилладаг цаг хүрээгээ тэлэх боломжийг олгох MASTER MARKETER богино хугацааны хөтөлбөрт маркетингийн сургалт эхлэх гэж байна.

Маркетингийн тэргүүн зорилго бол БУСДААС ЯЛГАРАХ.  Мэргэжлийн маркетер, туршлагатай багш, зөвлөхүүдээр хичээлээ заалгаж өөрийн компанидаа тохирсон тусгай зөвөлгөө авч болох энэхүү сургалтанд хамрагдах нь  бусдаас урьтаж олж харах, нээх, сурах, төлөвлөх, хэрэгжүүлэх эцсийн дүнд ашгаа нэмэгдүүлэх боломж юм.

За тэр маркетингийн сургалт ч яахав сурталчилгаагаа сайн цацах минь гэж бодогдож байвал таны сэтгэлгээ, маркетингийн бодлого өрөөсгөл болж байгаагын нэгэн илрэл юм.

Төлөвлөдөггүй хүн л хоцордог. Танай маркетингийн төлөвлөгөө хэзээ хийгдсэн бэ? Цаг үе шинэчлэгдэж, хэрэглэгчид юу хүсэж байгаагаа ч бүрэн ухамсарлаж амжихгүй байгаа энэ цаг үед тохирох уу? Хэрвээ та маркетингийн төлөвлөгөөг, үйл ажиллагааг орчин үед тохируулан хэрхэн хийж болохыг мэдэхийг, шинэчилсэн төлөвлөгөө , шинэ санаагаар ашигаа нэмэгдүүлэхийг хүсвэл амжиж бүртгүүлээрэй.

Өөрөөсөө өөр хэнд ч юунд ч  өмнөөс чинь шийдвэр гаргах боломж бүү олго Карлос Кастанеда

2013 оны 09 дугаар сарын 25 нд эхлэх  тус сургалтанд PR ийн зөвлөх Д.Болдхуяг, СЭЗДС ийн багш Маркетер Б.Нандин-Эрдэнэ, Лектор төвийн захирал С.Баатарсүрэн, СЭЗДС ийн багш Маркетер С.Сайн-Од зэрэг туршлагатай багш нар хичээл орох юм.

Сургалтын талаарх илүү дэргэрэнгүй мэдээллийг 7011-1839  -с лавлана уу

Монгол хүн өдөрт  300-400 реклам үзэж төрөл бүрийн зар сурталчилгаанд цаг тутамд дарагдсаар байна. Маркетинг гэдгийг ердөө зар сурталчилгаа сайн хийх явдал гэж өнгөц харж төлөвлөж байгаагаас танай компанийн, таны борлуулалт нэмэгдэхгүй байгаа юм биш биз?

Энэ олон рекламны хажуугаар таны маркетинг амжилттай  оновчтой, зорилтот зах зээлдээ хүрсэн байна гэдэг амаргүй. Гэхдээ орчин үеийн маркетингийн арга хэрэгсэл, чиг хандлагын талаарх мэдээллийг ажлын цагаа цалгардуулахгүйгээр ажиллангаа олж авч хэрэглэх, маркетингийнхаа төлөвлөгөөг шинэчлэн гаргах, хамтран ажилладаг цаг хүрээгээ тэлэх боломжийг олгох MASTER MARKETER богино хугацааны хөтөлбөрт маркетингийн сургалт эхлэх гэж байна.

Маркетингийн тэргүүн зорилго бол БУСДААС ЯЛГАРАХ.  Мэргэжлийн маркетер, туршлагатай багш, зөвлөхүүдээр хичээлээ заалгаж өөрийн компанидаа тохирсон тусгай зөвөлгөө авч болох энэхүү сургалтанд хамрагдах нь  бусдаас урьтаж олж харах, нээх, сурах, төлөвлөх, хэрэгжүүлэх эцсийн дүнд ашгаа нэмэгдүүлэх боломж юм.

За тэр маркетингийн сургалт ч яахав сурталчилгаагаа сайн цацах минь гэж бодогдож байвал таны сэтгэлгээ, маркетингийн бодлого өрөөсгөл болж байгаагын нэгэн илрэл юм. 

Төлөвлөдөггүй хүн л хоцордог. Танай маркетингийн төлөвлөгөө хэзээ хийгдсэн бэ? Цаг үе шинэчлэгдэж, хэрэглэгчид юу хүсэж байгаагаа ч бүрэн ухамсарлаж амжихгүй байгаа энэ цаг үед тохирох уу? Хэрвээ та маркетингийн төлөвлөгөөг, үйл ажиллагааг орчин үед тохируулан хэрхэн хийж болохыг мэдэхийг, шинэчилсэн төлөвлөгөө , шинэ санаагаар ашигаа нэмэгдүүлэхийг хүсвэл амжиж бүртгүүлээрэй.

Өөрөөсөө өөр хэнд ч юунд ч  өмнөөс чинь шийдвэр гаргах боломж бүү олго Карлос Кастанеда

2013 оны 09 дугаар сарын 25 нд эхлэх  тус сургалтанд PR ийн зөвлөх Д.Болдхуяг, СЭЗДС ийн багш Маркетер Б.Нандин-Эрдэнэ, Лектор төвийн захирал С.Баатарсүрэн, СЭЗДС ийн багш Маркетер С.Сайн-Од зэрэг туршлагатай багш нар хичээл орох юм.

Сургалтын талаарх илүү дэргэрэнгүй мэдээллийг 7011-1839  -с лавлана уу

- See more at: http://lector.mn/#!/hezee

Монгол хүн өдөрт  300-400 реклам үзэж төрөл бүрийн зар сурталчилгаанд цаг тутамд дарагдсаар байна. Маркетинг гэдгийг ердөө зар сурталчилгаа сайн хийх явдал гэж өнгөц харж төлөвлөж байгаагаас танай компанийн, таны борлуулалт нэмэгдэхгүй байгаа юм биш биз?

Энэ олон рекламны хажуугаар таны маркетинг амжилттай  оновчтой, зорилтот зах зээлдээ хүрсэн байна гэдэг амаргүй. Гэхдээ орчин үеийн маркетингийн арга хэрэгсэл, чиг хандлагын талаарх мэдээллийг ажлын цагаа цалгардуулахгүйгээр ажиллангаа олж авч хэрэглэх, маркетингийнхаа төлөвлөгөөг шинэчлэн гаргах, хамтран ажилладаг цаг хүрээгээ тэлэх боломжийг олгох MASTER MARKETER богино хугацааны хөтөлбөрт маркетингийн сургалт эхлэх гэж байна.

Маркетингийн тэргүүн зорилго бол БУСДААС ЯЛГАРАХ.  Мэргэжлийн маркетер, туршлагатай багш, зөвлөхүүдээр хичээлээ заалгаж өөрийн компанидаа тохирсон тусгай зөвөлгөө авч болох энэхүү сургалтанд хамрагдах нь  бусдаас урьтаж олж харах, нээх, сурах, төлөвлөх, хэрэгжүүлэх эцсийн дүнд ашгаа нэмэгдүүлэх боломж юм.

За тэр маркетингийн сургалт ч яахав сурталчилгаагаа сайн цацах минь гэж бодогдож байвал таны сэтгэлгээ, маркетингийн бодлого өрөөсгөл болж байгаагын нэгэн илрэл юм. 

Төлөвлөдөггүй хүн л хоцордог. Танай маркетингийн төлөвлөгөө хэзээ хийгдсэн бэ? Цаг үе шинэчлэгдэж, хэрэглэгчид юу хүсэж байгаагаа ч бүрэн ухамсарлаж амжихгүй байгаа энэ цаг үед тохирох уу? Хэрвээ та маркетингийн төлөвлөгөөг, үйл ажиллагааг орчин үед тохируулан хэрхэн хийж болохыг мэдэхийг, шинэчилсэн төлөвлөгөө , шинэ санаагаар ашигаа нэмэгдүүлэхийг хүсвэл амжиж бүртгүүлээрэй.

Өөрөөсөө өөр хэнд ч юунд ч  өмнөөс чинь шийдвэр гаргах боломж бүү олго Карлос Кастанеда

2013 оны 09 дугаар сарын 25 нд эхлэх  тус сургалтанд PR ийн зөвлөх Д.Болдхуяг, СЭЗДС ийн багш Маркетер Б.Нандин-Эрдэнэ, Лектор төвийн захирал С.Баатарсүрэн, СЭЗДС ийн багш Маркетер С.Сайн-Од зэрэг туршлагатай багш нар хичээл орох юм.

Сургалтын талаарх илүү дэргэрэнгүй мэдээллийг 7011-1839  -с лавлана уу

- See more at: http://lector.mn/#!/hezee
0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан