Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

Шилдэг залуу эрдэмтэн, эмч нар Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шагнал хүртлээ Г.Занданшатар: Хүнсний хувьсгалыг үргэлжлүүлнэ “ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ" ХК 2025 ОНЫ 12 САРЫН 12-НЫ БАЙДЛААР 1,6 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙН ТАТВАР ТӨЛӨӨД БАЙНА Фото сурвалжилга: Хотын нэг өдөр Оюу толгойн асуудлаарх өнөөдрийн нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд 95 гэрч оролцоно Налайх дүүрэгт монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил дууслаа “ИХ ТҮМЭН САНААЧИЛГА” ХӨТӨЛБӨРИЙН АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН ЗӨВЛӨЛИЙН 16 ДУГААР УУЛЗАЛТ БОЛЛОО СУРАГЧДЫН ДУНД "ETT-HERO 15/15" АЯЛАЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА 2025 ОНЫ НҮҮРСНИЙ ЭКСПОРТЫН ХОНОГИЙН ДЭЭД ХЭМЖЭЭГ ШИНЭЧЛЭН ТОГТООЛОО Евразийн эдийн засгийн холбоотой байгуулах худалдааны түр хэлэлцээрийг соёрхон батлах болон Стратегийн ач холбогдол бүхий бүтээгдэхүүний хангамж, нийлүүлэлтийг дэмжих тухай хуулийн төслүүдийг хэлэлцэв
ҮНДЭСНИЙ ХӨТӨЛБӨРӨӨ ОЛОН УЛСЫН ЖИШИГТ НИЙЦҮҮЛНЭ

УИХ-д боловсролын багц хууль өргөн барьсантай холбоотойгоор цуврал хэлэлцүүлэг өрнүүлж буй. Тэгвэл ээлжит хэлэлцүүлэг “Олон улсын стандартын хөтөлбөрийг Монгол Улсад нэвтрүүлэх нь” сэдвийн хүрээнд болж өнгөрлөө.

Монгол хүүхдүүд оюуны чадвараар дэлхийд 12-т эрэмбэлэгдэж байгаа ч энэ чадвараа мэдлэг болгох, мэдлэгээ амьдралд хэрэглэх гэдэг үзүүлэлтээр сүүлийн байруудад жагсдаг. Тэгвэл төрөлх оюуны чадварыг хөгжүүлэх, дэмжих нь боловсролын гол үүрэг юм.

Олон улсад өрсөлдөж чадахуйц үндэсний боловсролын тогтолцоог бүрдүүлэх, бэхжүүлэхийн тулд стандарт хөтөлбөр, сургалтын арга зүй, үнэлгээ, багшийн хөгжил, сурах бичиг сургалтын орчин гэсэн үндсэн хэсгүүдэд анхаарах шаардлагатай юм.

Бид хөтөлбөрийн шинэчлэл хийхээр сүүлийн 20 орчим жилд 5 удаа оролдлого хийсэн ч амжилттай болсон нь ховор юм. Гэхдээ эндээс

БИДНИЙ ОЛОЛТ:

- Хос хэлний олон улсын хөтөлбөр хэрэгжүүлдэг жишиг гурван

сургууль

- Үндэсний хөтөлбөр /байгалийн ухааны хичээлүүдээр/

- Сургуулийн менежментийн загвар

- Сургуульд суурилсан багшийн хөгжлийн тогтолцоо

- Үнэлгээний тогтолцоо

БИДНИЙ АЛДАА:

- Олон улсад хүлээн зөвшөөрөгдсөн технологи, ололт, эко

систем бүрдүүлээгүй

- Мэргэжлийн байгууллага, институцийг бэхжүүлж чадаагүй

- Хөтөлбөрийн боловсруулалт, хэрэгжилт, багш сурагчийг

дэмжих сургуульд суурилсан тогтолцоо бүрдүүлж чадаагүй

ЦААШИД:

- Үндэсний хөтөлбөрийг олон улсын жишигт нийцүүлэх, хүлээн

зөвшөөрүүлэх

- Хөтөлбөрийн хэрэгжилт багш сурагчийн хөгжлийг дэмжих эко

систем бүрдүүлэх

0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан