Нийслэлийн 2026 оны төсвийн төслийг баталлаа
ЖЕНДЭРТ СУУРИЛСАН ХҮЧИРХИЙЛЭЛТЭЙ ТЭМЦЭХ 16 ХОНОГИЙН АЯНЫ ХҮРЭЭНД СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА
Гэр бүлийн тухай болон Гэр бүлийн хэрэг шүүхэд хянан шийдвэрлэх тухай хуулийн төслүүдийг анхны хэлэлцүүлэгт шилжүүлж, УИХ-ын гишүүн Н.Наранбаатарыг ТБХ-ны даргаар сонгов
Бага ангийнхны өнөөдрийн хичээлийн цахим хичээлийн холбоос
Нийслэлийн 182 сургуульд ариутгал халдваргүйжүүлэлт хийж эхэллээ
Сонгинохайрхан дүүргийн нэгдсэн эмнэлгийн их засварын ажил дууслаа
Гэр бүлийн хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгоно
Баянгол дүүрэг хот нийтийн аж ахуйн 24 автомашин, техникээр парк шинэчлэл хийлээ
ЦАГ АГААР: Улаанбаатарт өдөртөө 10 хэм хүйтэн
Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид Гэгээн Ширээт Улсын Төрийн хэрэг эрхлэх газрын дарга бараалхлаа
SERVICE EXCELLENCE - Үйлчилгээний маркетингийн сургалт

Аливаа байгууллагын үндсэн бүтээгдэхүүн нь үйлчилгээ, түүний чанар стандарт юм.
Хэрэглэгчийн 76% үйлчилгээний ажилтны хандлага, харилцаа, ур чадвараар тухайн байгууллагыг үнэлдэг. Байгууллагын нүүр царай болсон үйлчилгээний ажилтны мэргэжлийн ур чадварыг нэмэгдүүлэхэд чиглэсэн сургалтыг бид танилцуулж байна.
Богино хугацааны үр дүнтэй энэхүү сургалтад хамрагдсанаар, ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ:
Ажилтны харилцаа, хандлага
Ажилтан гэж хэн болох
Стандартыг хэрхэн бий болгох
Ур чадварыг жишээ, дасгал ажиллан сайжруулна.
Сургалтын хөтөлбөр
Үйлчилгээний тулгуур 3 багана
Үйлчилгээний тухай үндсэн ойлголт
Үйлчилгээний ажилтан
Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ
Хэрэглэгчид үйлчлэх
Үйлчилгээний ажилтны харилцаа 1
Анхны сэтгэгдэл үүсгэх нь
Мэндчилгээ ба уламжлалт мэндчилгээний арга техникүүд
Биеийн хэл, Инээмсэглэл
Үйлчилгээнд хэрэглэгдэх үг хэллэг
Үйлчилгээний ажилтны харилцаа 2
Үйлчилгээний ажилтны харилцааны үндсэн зарчмууд
Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцах нь
Хэрэглэгчийн гомдол бухимдлыг шийдвэрлэх нь
Үйлчилгээний ажилтны соёл
Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн ач холбогдол
Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг давуулах нь
Хэрэглэгчийг халамжлах нь
Үйлчилгээний стандарт ба байгууллага
Үйлчилгээний стандартад баримтлах дүрэм журмууд
Үйлчилгээний стандартыг сайжруулах нь
Үйлчилгээтэй холбоотой жишээ, дасгалууд
Сургалт 2018 оны 05-р сарын 12-ны өдөр 09:00-18:00 цагийн хооронд JS Tower-ийн 602 тоотод зохион байгуулагдана.
Нэмэлт мэдээллийг 70001123, 94071123, 94061123 дугаарын утсаар холбогдож авна уу.

Аливаа байгууллагын үндсэн бүтээгдэхүүн нь үйлчилгээ, түүний чанар стандарт юм.
Хэрэглэгчийн 76% үйлчилгээний ажилтны хандлага, харилцаа, ур чадвараар тухайн байгууллагыг үнэлдэг. Байгууллагын нүүр царай болсон үйлчилгээний ажилтны мэргэжлийн ур чадварыг нэмэгдүүлэхэд чиглэсэн сургалтыг бид танилцуулж байна.
Богино хугацааны үр дүнтэй энэхүү сургалтад хамрагдсанаар, ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ:
Ажилтны харилцаа, хандлага
Ажилтан гэж хэн болох
Стандартыг хэрхэн бий болгох
Ур чадварыг жишээ, дасгал ажиллан сайжруулна.
Сургалтын хөтөлбөр
Үйлчилгээний тулгуур 3 багана
Үйлчилгээний тухай үндсэн ойлголт
Үйлчилгээний ажилтан
Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ
Хэрэглэгчид үйлчлэх
Үйлчилгээний ажилтны харилцаа 1
Анхны сэтгэгдэл үүсгэх нь
Мэндчилгээ ба уламжлалт мэндчилгээний арга техникүүд
Биеийн хэл, Инээмсэглэл
Үйлчилгээнд хэрэглэгдэх үг хэллэг
Үйлчилгээний ажилтны харилцаа 2
Үйлчилгээний ажилтны харилцааны үндсэн зарчмууд
Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцах нь
Хэрэглэгчийн гомдол бухимдлыг шийдвэрлэх нь
Үйлчилгээний ажилтны соёл
Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн ач холбогдол
Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг давуулах нь
Хэрэглэгчийг халамжлах нь
Үйлчилгээний стандарт ба байгууллага
Үйлчилгээний стандартад баримтлах дүрэм журмууд
Үйлчилгээний стандартыг сайжруулах нь
Үйлчилгээтэй холбоотой жишээ, дасгалууд
Сургалт 2018 оны 05-р сарын 12-ны өдөр 09:00-18:00 цагийн хооронд JS Tower-ийн 602 тоотод зохион байгуулагдана.
Нэмэлт мэдээллийг 70001123, 94071123, 94061123 дугаарын утсаар холбогдож авна уу.
0 Сэтгэгдэл























