Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

Эмнэл зүйн сургагч багш бэлтгэх сургалт болж байна

Эрүүл мэндийн яам, Эрүүл мэндийн хөгжлийн төвөөс Японы олон улсын хамтын ажиллагааны байгууллага ЖАЙКА-тай хамтран хэрэгжүүлж байгаа  “Монгол Улсын анхан ба хоёр дах шатлалын эмнэлгийн мэргэжилтний төгсөлтийн дараах сургалтыг сайжруулах ” төслийн хүрээнд “Эмнэл зүйн сургагч багш (Training of Teachers-TOT) бэлтгэх сургалтыг 2016 оноос зохион байгуулж,  өнөөг  хүртэл 699 их эмч, сувилагчийг эмнэл зүйн сургагч багшаар улсын хэмжээнд бэлтгээд байна.
Эрүүл мэндийн сайдын 2017 оны А/337 дугаар тушаалаар батлагдсан  “Мэргэшүүлэх болон тасралтгүй сургалт зохион байгуулах, сургалт эрхлэх байгууллагыг сонгох, зөвшөөрөл олгох, сунгах, хүчингүй болгох журам”-ын дагуу төгсөлтийн дараах мэргэшүүлэх болон мэргэжил дээшлүүлэх сургалтыг Эмнэл зүйн сургагч багшийн сургалтад суралцаж, албан ёсны гэрчилгээ авсан их эмч удирддаг болсон.

2020 онд “Эмнэл зүйн сургагч багш бэлтгэх сургалт”-ыг үе шаттайгаар үргэлжлүүлэхээр төлөвлөж байгаа бөгөөд энэ оны анхны сургалтыг Анагаахын шинжлэх ухааны үндэсний их сургуулийн эмнэлэг - Монгол Япон сургалтын эмнэлгийн захиалга, санхүүжилтээр зохион байгуулж эхэллээ. 2020 оны 1 дүгээр сарын 15-17-ны өдрүүдэд зохион байгуулагдах энэхүү сургалтад тус сургуулийн эмнэлгийн Ерөнхий захирал Х.Алтайсайхан, эмнэл зүйн эрхэлсэн дэд захирал Ц.Эрдэмбилэг, Уламжлалт анагаах ухааны асуудал эрхэлсэн дэд Б.Лагшмаа, Зүрхний төвийн эрхлэгч Ө.Цолмон тэргүүтэй 24 их эмч суралцаж байна.

Сургалтыг эмнэл зүйн чиглүүлэгч багш Улсын гуравдугаар төв эмнэлгийн Эрдэм, шинжилгээ, сургалт эрхэлсэн дэд захирал О.Батгэрэл, Эх хүүхдийн эрүүл мэндийн үндэсний төвийн хүүхдийн поликлиникийн эрхлэгч У.Цэвэгмид, Хавдар судлалын үндэсний төвийн их эмч Т.Лхагва-Очир, Эх хүүхдийн эрүүл мэндийн үндэсний төвийн их эмч Г.Сансар, Улсын нэгдүгээр эмнэлгийн Яаралтай тусламжийн тасгийн эрхлэгч С.Алтансүх нар удирдаж явуулж байна.

Энэ сургалтад суралцсанаар төгсөлтийн дараах сургалтын сэдэв, зорилго, зорилт тодорхойлох, төлөвлөгөөг боловсруулах арга зүйд сургах, заах, багшлах арга зүйг эзэмших, суралцагчийг үнэлэх үнэлгээний арга зүйд  суралцаж, сургагч багшийн хувьд суралцагч эмч, шинэ залуу эмч нарт чин сэтгэлээсээ хандаж, төгсөлтийн дараах сургалтад оролцох үйл ажиллагаагаар дамжуулан Монгол Улсын эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний суурь чадавхийг сайжруулах ач холбогдолтой юм.

0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан