Шилдэг залуу эрдэмтэн, эмч нар Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шагнал хүртлээ
Г.Занданшатар: Хүнсний хувьсгалыг үргэлжлүүлнэ
“ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ" ХК 2025 ОНЫ 12 САРЫН 12-НЫ БАЙДЛААР 1,6 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙН ТАТВАР ТӨЛӨӨД БАЙНА
Фото сурвалжилга: Хотын нэг өдөр
Оюу толгойн асуудлаарх өнөөдрийн нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд 95 гэрч оролцоно
Налайх дүүрэгт монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил дууслаа
“ИХ ТҮМЭН САНААЧИЛГА” ХӨТӨЛБӨРИЙН АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН ЗӨВЛӨЛИЙН 16 ДУГААР УУЛЗАЛТ БОЛЛОО
СУРАГЧДЫН ДУНД "ETT-HERO 15/15" АЯЛАЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА
2025 ОНЫ НҮҮРСНИЙ ЭКСПОРТЫН ХОНОГИЙН ДЭЭД ХЭМЖЭЭГ ШИНЭЧЛЭН ТОГТООЛОО
Евразийн эдийн засгийн холбоотой байгуулах худалдааны түр хэлэлцээрийг соёрхон батлах болон Стратегийн ач холбогдол бүхий бүтээгдэхүүний хангамж, нийлүүлэлтийг дэмжих тухай хуулийн төслүүдийг хэлэлцэв
Хүний нүд татах сурталчилгааны шинэ хэлбэр
Реклам сурталчилгааг хүний нүд хамгийн их тусдаг газар байрлуулвал олон хүнд хүрнэ. Тэгвэл хүний нүд хамгийн их тусдаг зүйл бол яах аргагүй залуу бүсгүйчүүдийн хөл билээ. Тийм ч учраас Японы зарим компани сурталчилгаагаа охидын хөл дээр наадаг болжээ. Ийнхүү өөрийнхөө биеийг сурталчилгааны хэрэгсэл болгосныхоо хөлсийг мэдээж охид авна. Гэхдээ мини банзлыг өдөрт дор хаяж найман цаг өмссөн тохиолдолд сурталчилгаа нь хүнд хүрсэн гэж үзэн цалин хөлсийг нь олгодог байна. Өнгөрсөн оны сүүлчээр гэхэд хөл дээрээ реклам наах хүсэлтэй 1300 орчим охид бүсгүйчүүд рекламны агентлагт бүртгүүлсэн байжээ. Тэдэнд тавих шаардлага бол 18-аас дээш насны, бас олон нийтийн сүлжээ сайтад 20-иос дээш найзтай байхад л болох гэнэ.


Тэд үүнд бүртгүүлснээр ажил амьдралынх нь хэмнэл огтхон ч өөрчлөгдөхгүй, ердийн үед хийдэг ажлаа хийгээд, сургуульдаа явсан хэвээр байна. Гагцхүү богино банзлаа байнга өмсөх хэрэгтэй болж байгаа юм. Энэхүү сурталчилгааны аргыг зөвхөн бизнесийн байгууллагууд ашиглаад зогсохгүй “Green Day” хамтлаг гэхэд саяхан Японд гаргасан CD-гээ ийм маягаар сурталчилсан байна.



Реклам сурталчилгааг хүний нүд хамгийн их тусдаг газар байрлуулвал олон хүнд хүрнэ. Тэгвэл хүний нүд хамгийн их тусдаг зүйл бол яах аргагүй залуу бүсгүйчүүдийн хөл билээ. Тийм ч учраас Японы зарим компани сурталчилгаагаа охидын хөл дээр наадаг болжээ. Ийнхүү өөрийнхөө биеийг сурталчилгааны хэрэгсэл болгосныхоо хөлсийг мэдээж охид авна. Гэхдээ мини банзлыг өдөрт дор хаяж найман цаг өмссөн тохиолдолд сурталчилгаа нь хүнд хүрсэн гэж үзэн цалин хөлсийг нь олгодог байна. Өнгөрсөн оны сүүлчээр гэхэд хөл дээрээ реклам наах хүсэлтэй 1300 орчим охид бүсгүйчүүд рекламны агентлагт бүртгүүлсэн байжээ. Тэдэнд тавих шаардлага бол 18-аас дээш насны, бас олон нийтийн сүлжээ сайтад 20-иос дээш найзтай байхад л болох гэнэ. 

Тэд үүнд бүртгүүлснээр ажил амьдралынх нь хэмнэл огтхон ч өөрчлөгдөхгүй, ердийн үед хийдэг ажлаа хийгээд, сургуульдаа явсан хэвээр байна. Гагцхүү богино банзлаа байнга өмсөх хэрэгтэй болж байгаа юм. Энэхүү сурталчилгааны аргыг зөвхөн бизнесийн байгууллагууд ашиглаад зогсохгүй “Green Day” хамтлаг гэхэд саяхан Японд гаргасан CD-гээ ийм маягаар сурталчилсан байна.



0 Сэтгэгдэл























