"ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ" ХК-ИЙН БҮХ ЦАГ ҮЕИЙН НҮҮРСНИЙ ЭКСПОРТЫН ХОНОГИЙН ДЭЭД ХЭМЖЭЭГ ШИНЭЧЛЭН ТОГТООЛОО
Алтан цомын барилдааныг М-Си-Эс Энержи , Апу скайтел багууд 46 даваагаар тэргүүлж байна
“Гермес” худалдааны төвийн нүхэн гарцын туннелийн их биеийн бүтээцийг түлхэх технологиор хийж дууслаа
“МУЗЕЙН ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ АЖИЛ” СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛАГДЛАА
Нэгдүгээр тойрог зам төсөл хэрэгжсэнээр хотын төвөөр дамжих тээврийн эрчим нэмэгдэнэ
Голомт банк Монголын Волейболын Холбоотой хамтран ажиллах гэрээг үзэглэлээ
НӨАТ-ын сугалааны тохирол маргааш явагдана
Гашуунсухайт–Ганцмод боомтын хил дамнасан төмөр замын төслийн барилга угсралтын ажил хэвийн үргэлжилж байна
Хүүхдийн тусламжийн 108 утсанд долоон хоногийн хугацаанд 1575 дуудлага иржээ
СХД-ийн 32 дугаар хороонд 280 хүүхдийн хүчин чадалтай бага сургууль, цэцэрлэгийн цогцолборыг ашиглалтад орууллаа
Хүний нүд татах сурталчилгааны шинэ хэлбэр
Реклам сурталчилгааг хүний нүд хамгийн их тусдаг газар байрлуулвал олон хүнд хүрнэ. Тэгвэл хүний нүд хамгийн их тусдаг зүйл бол яах аргагүй залуу бүсгүйчүүдийн хөл билээ. Тийм ч учраас Японы зарим компани сурталчилгаагаа охидын хөл дээр наадаг болжээ. Ийнхүү өөрийнхөө биеийг сурталчилгааны хэрэгсэл болгосныхоо хөлсийг мэдээж охид авна. Гэхдээ мини банзлыг өдөрт дор хаяж найман цаг өмссөн тохиолдолд сурталчилгаа нь хүнд хүрсэн гэж үзэн цалин хөлсийг нь олгодог байна. Өнгөрсөн оны сүүлчээр гэхэд хөл дээрээ реклам наах хүсэлтэй 1300 орчим охид бүсгүйчүүд рекламны агентлагт бүртгүүлсэн байжээ. Тэдэнд тавих шаардлага бол 18-аас дээш насны, бас олон нийтийн сүлжээ сайтад 20-иос дээш найзтай байхад л болох гэнэ.


Тэд үүнд бүртгүүлснээр ажил амьдралынх нь хэмнэл огтхон ч өөрчлөгдөхгүй, ердийн үед хийдэг ажлаа хийгээд, сургуульдаа явсан хэвээр байна. Гагцхүү богино банзлаа байнга өмсөх хэрэгтэй болж байгаа юм. Энэхүү сурталчилгааны аргыг зөвхөн бизнесийн байгууллагууд ашиглаад зогсохгүй “Green Day” хамтлаг гэхэд саяхан Японд гаргасан CD-гээ ийм маягаар сурталчилсан байна.



Реклам сурталчилгааг хүний нүд хамгийн их тусдаг газар байрлуулвал олон хүнд хүрнэ. Тэгвэл хүний нүд хамгийн их тусдаг зүйл бол яах аргагүй залуу бүсгүйчүүдийн хөл билээ. Тийм ч учраас Японы зарим компани сурталчилгаагаа охидын хөл дээр наадаг болжээ. Ийнхүү өөрийнхөө биеийг сурталчилгааны хэрэгсэл болгосныхоо хөлсийг мэдээж охид авна. Гэхдээ мини банзлыг өдөрт дор хаяж найман цаг өмссөн тохиолдолд сурталчилгаа нь хүнд хүрсэн гэж үзэн цалин хөлсийг нь олгодог байна. Өнгөрсөн оны сүүлчээр гэхэд хөл дээрээ реклам наах хүсэлтэй 1300 орчим охид бүсгүйчүүд рекламны агентлагт бүртгүүлсэн байжээ. Тэдэнд тавих шаардлага бол 18-аас дээш насны, бас олон нийтийн сүлжээ сайтад 20-иос дээш найзтай байхад л болох гэнэ. 

Тэд үүнд бүртгүүлснээр ажил амьдралынх нь хэмнэл огтхон ч өөрчлөгдөхгүй, ердийн үед хийдэг ажлаа хийгээд, сургуульдаа явсан хэвээр байна. Гагцхүү богино банзлаа байнга өмсөх хэрэгтэй болж байгаа юм. Энэхүү сурталчилгааны аргыг зөвхөн бизнесийн байгууллагууд ашиглаад зогсохгүй “Green Day” хамтлаг гэхэд саяхан Японд гаргасан CD-гээ ийм маягаар сурталчилсан байна.



0 Сэтгэгдэл























