Шилдэг залуу эрдэмтэн, эмч нар Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шагнал хүртлээ
Г.Занданшатар: Хүнсний хувьсгалыг үргэлжлүүлнэ
“ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ" ХК 2025 ОНЫ 12 САРЫН 12-НЫ БАЙДЛААР 1,6 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙН ТАТВАР ТӨЛӨӨД БАЙНА
Фото сурвалжилга: Хотын нэг өдөр
Оюу толгойн асуудлаарх өнөөдрийн нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд 95 гэрч оролцоно
Налайх дүүрэгт монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил дууслаа
“ИХ ТҮМЭН САНААЧИЛГА” ХӨТӨЛБӨРИЙН АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН ЗӨВЛӨЛИЙН 16 ДУГААР УУЛЗАЛТ БОЛЛОО
СУРАГЧДЫН ДУНД "ETT-HERO 15/15" АЯЛАЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА
2025 ОНЫ НҮҮРСНИЙ ЭКСПОРТЫН ХОНОГИЙН ДЭЭД ХЭМЖЭЭГ ШИНЭЧЛЭН ТОГТООЛОО
Евразийн эдийн засгийн холбоотой байгуулах худалдааны түр хэлэлцээрийг соёрхон батлах болон Стратегийн ач холбогдол бүхий бүтээгдэхүүний хангамж, нийлүүлэлтийг дэмжих тухай хуулийн төслүүдийг хэлэлцэв
H&M бусад брэндийг хуулбарласан уу


Хувцас загварын H&M брэнд хамгийн сүүлд гаргасан “The New Mix” хаврын коллекцдоо бусад томоохон брэндийн загварыг хуулбарласан гэдэг шүүмжлэлд өртөөд байна. Тухайлбал “Balenciaga”-гийн 2013 оны хаврын коллекцдоо багтаасан 1535 ам.долларын үнэтэй цагаан цээживчтэй ижил загварын H&M 19.95 ам.доллараар санал болгож байна. Энэхүү загварыг жүжигчин Кристен Стюарт өмссөний дараа нэлээд эрэлт ихтэй загвар болж байсан юм. H&M үүнээс гадна тэр бүр хүн авч чадахааргүй үнэтэй “Celine” брэндийн даашинзтай төстэй шинэ загвар гаргаж, 24,95 ам.доллараар худалдаалж байна. Эх загвар нь материалынхаа сонголтоос шалтгаалан 2900-3250 ам.доллараар зарагддаг аж.


Түүнчлэн “Kenzo”-гийн барын зураг бүхий 255 ам.долларын үнэтэй цамцтай төстэй загварыг 40 ам.доллараар санал болгож байна. Ийнхүү загварын тансаг брэндүүдийн шинэ загвараас санаа авсан бараа бүтээгдэхүүнийг эх загвараас нь хэд дахин хямд үнээр нь борлуулж буйг дизайнерууд, мэргэжилтнүүд таагүйгээр хүлээж авч, шүүмжилсээр байгаа ч дундаж хэрэглэгчдийн хувьд “Энэ бол шүүмжлэх зүйл биш. Загварын ертөнц хэзээнээс л ийм байж ирсэн. Дундаж орлоготой хүмүүс ч бас загвар сайтай хувцас өмсөх хэрэгтэй” хэмээн H&M-ийн үйлдлийг өмгөөлж байна.


Хамгийн хямд брэндүүдийн нэгд тооцогдох H&M-ийн хувцас хэрэглэлүүд Zara-гаас гэхэд 60 хувь хямд байдаг ч өөрийн хүчтэй өрсөлдөгч “Forever 21”-ээс арай үнэтэй байгаа нь байр сууриа хадгалахад бэрхшээл учруулж байгаа юм.


Хувцас загварын H&M брэнд хамгийн сүүлд гаргасан “The New Mix” хаврын коллекцдоо бусад томоохон брэндийн загварыг хуулбарласан гэдэг шүүмжлэлд өртөөд байна. Тухайлбал “Balenciaga”-гийн 2013 оны хаврын коллекцдоо багтаасан 1535 ам.долларын үнэтэй цагаан цээживчтэй ижил загварын H&M 19.95 ам.доллараар санал болгож байна. Энэхүү загварыг жүжигчин Кристен Стюарт өмссөний дараа нэлээд эрэлт ихтэй загвар болж байсан юм. H&M үүнээс гадна тэр бүр хүн авч чадахааргүй үнэтэй “Celine” брэндийн даашинзтай төстэй шинэ загвар гаргаж, 24,95 ам.доллараар худалдаалж байна. Эх загвар нь материалынхаа сонголтоос шалтгаалан 2900-3250 ам.доллараар зарагддаг аж.


Түүнчлэн “Kenzo”-гийн барын зураг бүхий 255 ам.долларын үнэтэй цамцтай төстэй загварыг 40 ам.доллараар санал болгож байна. Ийнхүү загварын тансаг брэндүүдийн шинэ загвараас санаа авсан бараа бүтээгдэхүүнийг эх загвараас нь хэд дахин хямд үнээр нь борлуулж буйг дизайнерууд, мэргэжилтнүүд таагүйгээр хүлээж авч, шүүмжилсээр байгаа ч дундаж хэрэглэгчдийн хувьд “Энэ бол шүүмжлэх зүйл биш. Загварын ертөнц хэзээнээс л ийм байж ирсэн. Дундаж орлоготой хүмүүс ч бас загвар сайтай хувцас өмсөх хэрэгтэй” хэмээн H&M-ийн үйлдлийг өмгөөлж байна.


Хамгийн хямд брэндүүдийн нэгд тооцогдох H&M-ийн хувцас хэрэглэлүүд Zara-гаас гэхэд 60 хувь хямд байдаг ч өөрийн хүчтэй өрсөлдөгч “Forever 21”-ээс арай үнэтэй байгаа нь байр сууриа хадгалахад бэрхшээл учруулж байгаа юм.
Б.Сэвжидмаа
0 Сэтгэгдэл























