Шилдэг залуу эрдэмтэн, эмч нар Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шагнал хүртлээ
Г.Занданшатар: Хүнсний хувьсгалыг үргэлжлүүлнэ
“ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ" ХК 2025 ОНЫ 12 САРЫН 12-НЫ БАЙДЛААР 1,6 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙН ТАТВАР ТӨЛӨӨД БАЙНА
Фото сурвалжилга: Хотын нэг өдөр
Оюу толгойн асуудлаарх өнөөдрийн нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд 95 гэрч оролцоно
Налайх дүүрэгт монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил дууслаа
“ИХ ТҮМЭН САНААЧИЛГА” ХӨТӨЛБӨРИЙН АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН ЗӨВЛӨЛИЙН 16 ДУГААР УУЛЗАЛТ БОЛЛОО
СУРАГЧДЫН ДУНД "ETT-HERO 15/15" АЯЛАЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА
2025 ОНЫ НҮҮРСНИЙ ЭКСПОРТЫН ХОНОГИЙН ДЭЭД ХЭМЖЭЭГ ШИНЭЧЛЭН ТОГТООЛОО
Евразийн эдийн засгийн холбоотой байгуулах худалдааны түр хэлэлцээрийг соёрхон батлах болон Стратегийн ач холбогдол бүхий бүтээгдэхүүний хангамж, нийлүүлэлтийг дэмжих тухай хуулийн төслүүдийг хэлэлцэв
“Ice Bucket Challenge” ямар амжилтад хүрэв
Интернэт ертөнц, олон нийтийн сүлжээ сүүлийн үед мөстэй ус хэрхэн толгой дээрээ асгуулж буй бичлэгээр л амьсгалах боллоо. Facebook-т одоогоор “Ice Bucket Challenge” –ийн 2,4 сая дүрс бичлэг нийтлэгдэж, 28 сая хүн түүнийг нь бусадтай хуваалцаж, like дарсан байна. Тэгвэл “Instagram”-д 3,7 сая видео тавигдсан бөгөөд үүнээс Жастин Биберийн мөстэй ус асгуулж буй бичлэг хамгийн олон буюу нэг сая “like” авчээ.
ALS хэмээх өвчнийг судлахад хөрөнгө босгох зорилгоор анх эхэлсэн уг хөдөлгөөний үр дүнд ALS өвчний холбоо 98,2 сая ам.долларын хандив хүлээн авчээ. Зөвхөн АLS гэлтгүй өөр олон янзын эмчлэгддэггүй, хүнд өвчнийг анагаах, судлахад зориулан дэлхий нийтээр хандив өгсөөр байна. Мөстэй усны хөдөлгөөн иймэрхүү хүнд өвчний эмчилгээ судалгаа руу олон нийтийн анхаарлыг хандуулж чадсан нь Google-ийн тоо баримтаас харагдана. Өнгөрсөн нэг сарын хугацаанд ALS өвчний тухай Google-ээр хайсан тохиолдол огцом нэмэгдэж, Википедиад гэхэд 2,7 сая хүн нэвтэрчээ.
Интернэт ертөнц, олон нийтийн сүлжээ сүүлийн үед мөстэй ус хэрхэн толгой дээрээ асгуулж буй бичлэгээр л амьсгалах боллоо. Facebook-т одоогоор “Ice Bucket Challenge” –ийн 2,4 сая дүрс бичлэг нийтлэгдэж, 28 сая хүн түүнийг нь бусадтай хуваалцаж, like дарсан байна. Тэгвэл “Instagram”-д 3,7 сая видео тавигдсан бөгөөд үүнээс Жастин Биберийн мөстэй ус асгуулж буй бичлэг хамгийн олон буюу нэг сая “like” авчээ. ALS хэмээх өвчнийг судлахад хөрөнгө босгох зорилгоор анх эхэлсэн уг хөдөлгөөний үр дүнд ALS өвчний холбоо 98,2 сая ам.долларын хандив хүлээн авчээ. Зөвхөн АLS гэлтгүй өөр олон янзын эмчлэгддэггүй, хүнд өвчнийг анагаах, судлахад зориулан дэлхий нийтээр хандив өгсөөр байна. Мөстэй усны хөдөлгөөн иймэрхүү хүнд өвчний эмчилгээ судалгаа руу олон нийтийн анхаарлыг хандуулж чадсан нь Google-ийн тоо баримтаас харагдана. Өнгөрсөн нэг сарын хугацаанд ALS өвчний тухай Google-ээр хайсан тохиолдол огцом нэмэгдэж, Википедиад гэхэд 2,7 сая хүн нэвтэрчээ.
0 Сэтгэгдэл























