АН-ынхан Ерөнхий сайдыг огцруулахаар гарын үсэг цуглуулж эхэлжээ
Маргаашаас ихэнх нутгаар цас орж, цасан шуурга шуурна
Хавдар судлалын төв мэс заслын эмчилгээндээ робот ашиглана
“ЮНЕСКО-Д БҮРТГҮҮЛСЭН МОНГОЛЫН СОЁЛЫН БИЕТ БУС ӨВҮҮД” СЭДЭВТ ШУУДАНГИЙН МАРКИЙН АНХНЫ ӨДРИЙН НЭЭЛТИЙН АРГА ХЭМЖЭЭНИЙ БОЛЛОО
ОУХМ О.Уранбаяр “Оны шилдэг цэвэр ялалт” төрөлд нэр дэвшлээ
Төрийн хяналт шалгалтын тогтолцоог боловсронгуй болгох үүрэг бүхий Ажлын хэсгийн хуралдаан болов
“The MongolZ” багийг Монгол Улсын Соёлын элчээр томилов
Голомт банк “Оны онцлох хүүхэд” арга хэмжээг дэмжин ажиллаа
Х.Нямбаатар: Амар тайван, аюулгүй Улаанбаатар хотыг бий болгох зорилгоор цагдаагийн байгууллагад технологийн дэвшлийг нэвтрүүлж байна
Шадар сайд Х.Ганхуяг ОХУ-ын байгалийн нөөц, экологийн сайд А.А.Козловыг хүлээн авч уулзжээ
Эрүүл мэндийн яам эелдэг байгууллагаар шалгарчээ
Шинэчлэлийн Засгийн газраас иргэддээ нээлттэй үйлчлэхийн тулд “1111 төв”-ийг өнгөрсөн оны аравдугаар сарын 12-ны өдөр байгуулан үйл ажиллагаагаа эхэлснээс хойш бүтэн жилийн хугацаа өнгөрчээ.
Энэ хугацаанд тус төвд 62 мянга гаруй иргэний үгийг хүлээн авч, холбогдох төрийн байгууллагуудад хуваарилан шийдвэрлүүлж, хариуг эргэн хүргэсэн байна. Иргэдийн хандалтыг төрөлжүүлбэл, санал хүсэлт 46 470, гомдол 8 289, талархал 768, шүүмжлэл 5 074, өргөдөл 128 байжээ.
Эрүүл мэнд, боловсрол, нийгмийн даатгал, халамж үйлчилгээ, улсын бүртгэл, нийслэлийн асуудлуудыг хамарсан хандалт дийлэнх хэсгийг эзэлсэн бөгөөд эдгээрийн 77 хувьд төрийн байгууллагуудаас хариу өгч шийдвэрлэсэн байна. “1111” төвийн нэг жилийн ойн босгон дээр иргэдийн санал хүсэлтэд төрийн байгууллагууд хэр шуурхай хариу өгч, ямар чанартай шийдвэрлэснийг ч дүгнэж гаргасан юм.
Энэ шалгуурт Эрүүл мэндийн яам хамгийн элдэг байж, иргэддээ хүрч үйлчилсэн байгууллагаар шалгарчээ.
Энэ хугацаанд тус төвд 62 мянга гаруй иргэний үгийг хүлээн авч, холбогдох төрийн байгууллагуудад хуваарилан шийдвэрлүүлж, хариуг эргэн хүргэсэн байна. Иргэдийн хандалтыг төрөлжүүлбэл, санал хүсэлт 46 470, гомдол 8 289, талархал 768, шүүмжлэл 5 074, өргөдөл 128 байжээ.
Эрүүл мэнд, боловсрол, нийгмийн даатгал, халамж үйлчилгээ, улсын бүртгэл, нийслэлийн асуудлуудыг хамарсан хандалт дийлэнх хэсгийг эзэлсэн бөгөөд эдгээрийн 77 хувьд төрийн байгууллагуудаас хариу өгч шийдвэрлэсэн байна. “1111” төвийн нэг жилийн ойн босгон дээр иргэдийн санал хүсэлтэд төрийн байгууллагууд хэр шуурхай хариу өгч, ямар чанартай шийдвэрлэснийг ч дүгнэж гаргасан юм.
Энэ шалгуурт Эрүүл мэндийн яам хамгийн элдэг байж, иргэддээ хүрч үйлчилсэн байгууллагаар шалгарчээ.
0 Сэтгэгдэл























