Төрийн хяналт шалгалтын тогтолцоог боловсронгуй болгох үүрэг бүхий Ажлын хэсгийн хуралдаан болов
“The MongolZ” багийг Монгол Улсын Соёлын элчээр томилов
Голомт банк “Оны онцлох хүүхэд” арга хэмжээг дэмжин ажиллаа
Х.Нямбаатар: Амар тайван, аюулгүй Улаанбаатар хотыг бий болгох зорилгоор цагдаагийн байгууллагад технологийн дэвшлийг нэвтрүүлж байна
Шадар сайд Х.Ганхуяг ОХУ-ын байгалийн нөөц, экологийн сайд А.А.Козловыг хүлээн авч уулзжээ
ТӨК-иудын орлогын 56 хувь, цэвэр ашгийн 89 хувийг “Эрдэнэс Тавантолгой” ХК, “Эрдэнэт үйлдвэр” бүрдүүлжээ
Дэлбэрэлтэд өртсөн 207 дугаар байрыг буулгаж дууслаа
“Инновацын эзэд” 2025 уралдаант нэвтрүүлгийн I шатны шалгаруулалт үргэлжилж байна
С.Бямбацогт: ТӨХК-иудын хувьцааг олон нийтэд нээлттэй арилжаална
Амгалан дулааны станц хаягдал усыг дахин ашиглаж эхэллээ
ОРОСТ ЭВДЭРСЭН ВАГОН РУУ ХОЁР МЭРГЭЖИЛТЭН ИЛГЭЭЖЭЭ
ОХУ-ын төмөр замаар аялж явсан суудлын галт тэргэнд гэмтэл гарч, зорчигчид удаан хугацаагаар саатсан тухай зарим сонин, хэвлэл мэдээлсэн. Уг асуудлаар УБТЗ-ын Зорчигч тээврийн албаны дарга С.Бат-Очироос асууж тодрууллаа.
Тэрээр хэлэхдээ “Өнгөрсөн 19-нд ОХУ-ын Новосибирск хотын цаахан талд байдаг Каргат өртөөний орчимд Улаанбаатар-Москвагийн чиглэлийн суудлын тавдугаар галт тэрэгний 511 дүгээр вагоны хос дугуйнд гэмтэл гарч, дөрвөн цаг гаруй саатсан тохиолдол гарсан. Бид, ОХУ-ын тухайн төмөр замын удирдлагуудтай ярьж, уг вагонд зорчиж явсан 11 хүнийг өөр вагонд шилжүүлэн суулгаж, гэмтэлтэй вагоны дугуйг солиулан, Новосибирск өртөөнд татаж авчирсан. Хос дугуй гэмтсэн шалтгааныг судалж тогтоохоор манай хоёр мэргэжилтэн өнөөдөр гарч байна. Гэмтэл гарсан хос дугуйг өнгөрсөн арваннэгдүгээр сард ОХУ-ын Красноярскийн вагон засварын үйлдвэрт их засвар хийлгэн авчирсан юм. Их засварын баталгаат хугацаа 12 сар байдаг. Тухайн үед зөрж явсан галт тэрэгний машинч хос дугуйнаас оч хаяж байгаа тухай тавдугаар галт тэрэгний машинч нарт радио холбоогоороо мэдэгдэж зогсоосон байна билээ. Галт тэрэг зогссон өртөөний орчимд хос дугуй солих засварын газаргүй учир вагоныг салгаж, үлдээх гэж цаг алдсан тал бий. Харин, зарим хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэлд гарсан шиг дугуй нь салаад өнхрөөд явчихсан, шатсан юм байхгүй. Суудлын галт тэргийг Москва ороод буцаж ирэхэд нь уг вагоныг холбож, Улаанбаатарт авчрах болно” гэлээ.
ОХУ-ын төмөр замаар аялж явсан суудлын галт тэргэнд гэмтэл гарч, зорчигчид удаан хугацаагаар саатсан тухай зарим сонин, хэвлэл мэдээлсэн. Уг асуудлаар УБТЗ-ын Зорчигч тээврийн албаны дарга С.Бат-Очироос асууж тодрууллаа. Тэрээр хэлэхдээ “Өнгөрсөн 19-нд ОХУ-ын Новосибирск хотын цаахан талд байдаг Каргат өртөөний орчимд Улаанбаатар-Москвагийн чиглэлийн суудлын тавдугаар галт тэрэгний 511 дүгээр вагоны хос дугуйнд гэмтэл гарч, дөрвөн цаг гаруй саатсан тохиолдол гарсан. Бид, ОХУ-ын тухайн төмөр замын удирдлагуудтай ярьж, уг вагонд зорчиж явсан 11 хүнийг өөр вагонд шилжүүлэн суулгаж, гэмтэлтэй вагоны дугуйг солиулан, Новосибирск өртөөнд татаж авчирсан. Хос дугуй гэмтсэн шалтгааныг судалж тогтоохоор манай хоёр мэргэжилтэн өнөөдөр гарч байна. Гэмтэл гарсан хос дугуйг өнгөрсөн арваннэгдүгээр сард ОХУ-ын Красноярскийн вагон засварын үйлдвэрт их засвар хийлгэн авчирсан юм. Их засварын баталгаат хугацаа 12 сар байдаг. Тухайн үед зөрж явсан галт тэрэгний машинч хос дугуйнаас оч хаяж байгаа тухай тавдугаар галт тэрэгний машинч нарт радио холбоогоороо мэдэгдэж зогсоосон байна билээ. Галт тэрэг зогссон өртөөний орчимд хос дугуй солих засварын газаргүй учир вагоныг салгаж, үлдээх гэж цаг алдсан тал бий. Харин, зарим хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэлд гарсан шиг дугуй нь салаад өнхрөөд явчихсан, шатсан юм байхгүй. Суудлын галт тэргийг Москва ороод буцаж ирэхэд нь уг вагоныг холбож, Улаанбаатарт авчрах болно” гэлээ.
0 Сэтгэгдэл























