Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

"ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ" ХК-ИЙН БҮХ ЦАГ ҮЕИЙН НҮҮРСНИЙ ЭКСПОРТЫН ХОНОГИЙН ДЭЭД ХЭМЖЭЭГ ШИНЭЧЛЭН ТОГТООЛОО Алтан цомын барилдааныг М-Си-Эс Энержи , Апу скайтел багууд 46 даваагаар тэргүүлж байна “Гермес” худалдааны төвийн нүхэн гарцын туннелийн их биеийн бүтээцийг түлхэх технологиор хийж дууслаа “МУЗЕЙН ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ АЖИЛ” СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛАГДЛАА Нэгдүгээр тойрог зам төсөл хэрэгжсэнээр хотын төвөөр дамжих тээврийн эрчим нэмэгдэнэ Голомт банк Монголын Волейболын Холбоотой хамтран ажиллах гэрээг үзэглэлээ НӨАТ-ын сугалааны тохирол маргааш явагдана Гашуунсухайт–Ганцмод боомтын хил дамнасан төмөр замын төслийн барилга угсралтын ажил хэвийн үргэлжилж байна Хүүхдийн тусламжийн 108 утсанд долоон хоногийн хугацаанд 1575 дуудлага иржээ СХД-ийн 32 дугаар хороонд 280 хүүхдийн хүчин чадалтай бага сургууль, цэцэрлэгийн цогцолборыг ашиглалтад орууллаа
“Facebook”-ээр хоёр сая сурталчилгаа цацжээ
Дэлхийн хамгийн том олон нийтийн сүлжээ “Facebook”-т зар сурталчилгаагаа байрлуулдаг идэвхтэй хэрэглэгчдийн тоо хоёр саяд хүрчээ. Зөвхөн сүүлийн 28 өдөр тус сүлжээнд бараа үйлчилгээгээ сурталчилсан бизнес эрхлэгчийн тоо хоёр сая байжээ. 2013 оны долдугаар сард “Facebook”-ээр бараа үйлчилгээ сурталчлагчид нэг саяд хүрч байсан юм. Жил гаруйн хугацаанд ингэж зар сурталчилгааны эрэлт огцом өссөн нь “Facebook” сурталчилгаа байрлуулах саналаа илүү ойлгомжтой, хялбар дөхөм болгосных гэж тус компанийн захирал Шерил Сэндберг хэлж байна.
1.3 тэрбум хэрэглэгчтэй тус сүлжээ хамгийн үр дүнтэй зар сурталчилгааны хэрэгслийн нэг болсон гэдэг нь “Facebook” компанийн өнгөрсөн улирлын орлогоос тодорхой харагдана.  Тус компани 2014 оны сүүлчийн улиралд 3,8 тэрбум ам.долларын орлоготой ажилласнаас дийлэнх нь зар сурталчилгаанаас орж иржээ. Одоогоор тус сүлжээнд жижиг бизнесээ сурталчилсан 30 гаруй сая хуудас идэвхтэй ажиллаж буй гэсэн тоо байна.
0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан