УУЛ УУРХАЙ, ХҮНД ҮЙЛДВЭРИЙН ДЭД САЙД Б.УЯНГА “ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ” ХК-ИЙН УУРХАЙД АЖИЛЛАВ
Шар өвс шатааж, гал алдсан иргэдэд хариуцлага тооцож байна
Улаанбаатар хотын ундны усны нөөцийг нэмэгдүүлэхээр “Туул усан цогцолбор” төслийг хэрэгжүүлнэ
Монгол Улсаас БНСУ-д суугаа Элчин сайдын яамнаас сэрэмжлүүлэг гаргажээ
Цэрэг татлага энэ сарын 4-6-ны өдрүүдэд болно
Улаанбаатарт 23-25 хэм дулаан байна
ҮНДЭСНИЙ БАЯЛГИЙН САНГИЙН ТУХАЙ ХУУЛИЙГ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ТОГТООЛЫГ БАТАЛЛАА
Н.Учрал: Технологийн компаниудыг татвар, бусад хэлбэрээр дэмжинэ
ЗГ: Ипотекийн зээлийн эх үүсвэрийг 1.2 их наяд төгрөгт хүргэлээ
МЭДЭГДЭЛ
Токиод ирээдүйн галт тэрэгний буудал барьж эхэллээ
Японы Токио болон Нагоя хотын хоорондох 280 км урт соронзон замаар зорчих хурдан галт тэрэгний буудал нийслэл Токио хотод барьж эхэлснийг 2027 он ашиглалтад оруулахаар төлөвлөж байна. Төмөр замын JR Tokai компаний барих соронзон зам нь японы төвийн Яманаси аймгийн нутгаар дайран тус улсын Альпа хэмээдэг уулын доогуур 25 км хонгилоор өнгөрөх юм. 46 тэрбум долларын өртөгтэй энэ замын ажил 2025 он хүртэл үргэлжилнэ.
Энэ зууны дунд гэхэд энэ замыг Осака хүртэл сунгах юм. Одоо бол ийм галт тэрэгний будлыг зөвхөн нийслэл Токиод барьж тэхлээд харитн Нагояд хараахан эхлээгүй байна. Токиогийн энэ галт тэрэгний буудал 450 метр урттай юм байна.
Японы Токио болон Нагоя хотын хоорондох 280 км урт соронзон замаар зорчих хурдан галт тэрэгний буудал нийслэл Токио хотод барьж эхэлснийг 2027 он ашиглалтад оруулахаар төлөвлөж байна. Төмөр замын JR Tokai компаний барих соронзон зам нь японы төвийн Яманаси аймгийн нутгаар дайран тус улсын Альпа хэмээдэг уулын доогуур 25 км хонгилоор өнгөрөх юм. 46 тэрбум долларын өртөгтэй энэ замын ажил 2025 он хүртэл үргэлжилнэ.
Энэ зууны дунд гэхэд энэ замыг Осака хүртэл сунгах юм. Одоо бол ийм галт тэрэгний будлыг зөвхөн нийслэл Токиод барьж тэхлээд харитн Нагояд хараахан эхлээгүй байна. Токиогийн энэ галт тэрэгний буудал 450 метр урттай юм байна.
0 Сэтгэгдэл