Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

"ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ" ХК-ИЙН БҮХ ЦАГ ҮЕИЙН НҮҮРСНИЙ ЭКСПОРТЫН ХОНОГИЙН ДЭЭД ХЭМЖЭЭГ ШИНЭЧЛЭН ТОГТООЛОО Алтан цомын барилдааныг М-Си-Эс Энержи , Апу скайтел багууд 46 даваагаар тэргүүлж байна “Гермес” худалдааны төвийн нүхэн гарцын туннелийн их биеийн бүтээцийг түлхэх технологиор хийж дууслаа “МУЗЕЙН ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ АЖИЛ” СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛАГДЛАА Нэгдүгээр тойрог зам төсөл хэрэгжсэнээр хотын төвөөр дамжих тээврийн эрчим нэмэгдэнэ Голомт банк Монголын Волейболын Холбоотой хамтран ажиллах гэрээг үзэглэлээ НӨАТ-ын сугалааны тохирол маргааш явагдана Гашуунсухайт–Ганцмод боомтын хил дамнасан төмөр замын төслийн барилга угсралтын ажил хэвийн үргэлжилж байна Хүүхдийн тусламжийн 108 утсанд долоон хоногийн хугацаанд 1575 дуудлага иржээ СХД-ийн 32 дугаар хороонд 280 хүүхдийн хүчин чадалтай бага сургууль, цэцэрлэгийн цогцолборыг ашиглалтад орууллаа
Төмөр замын 508-р километрийн гармыг автомат хаалт, дохиоллоор бүрэн тоногложээ

зураг

“Улаанбаатар төмөр зам” ХНН-ийн зүгээс төмөр замын гармын аюулгүй байдлыг хангаж, болзошгүй эрсдэлийг бууруулах зорилгоор Нийслэлийн Багахангай дүүрэгтэй хамтран төмөр замын 508-р километрийн гармыг автомат хаалттай, жижүүрийн зохицуулалттай гарам болгон шинэчилжээ.

Нийслэлийн Багахангай дүүргийн нутаг дахь төмөр замын 508-р километрийн гарам өмнө нь хориглосон улаан гэрлийн зохицуулалттай байсан бөгөөд жолооч нар ирж яваа галт тэрэгний урдуур амжиж гарах гэж яарснаас осол гардаг байж.

Өнгөрсөн жил л гэхэд тус гарам дээр галт тэрэг яаралтай тоормос хийсэн 8 удаагийн тохиолдол бүртгэгдсэн байна. Иймээс гармыг автомат хаалттай, 24 цагийн жижүүрийн зохицуулалттай болгож, эрсдэлийг бууруулсан байна.зураг

“УБТЗ” ХНН төмөр замын гармын аюулгүй байдлыг хангахад онцгой анхаарч, гармын хаалт, дохиолол, хориглолын байгууламжийг жил бүр сайжруулж, үзлэг шалгалт тогтмол хийж, эрсдэлийг бууруулахад анхааран ажилладаг.

Өнгөрсөн онд гэхэд л нийт 59 гармын техникийн байдлыг сайжруулж, шаардлага хангахгүй 21 гармыг хаах дүгнэлт гаргасан байна. Цаашдаа ч гармын тоог цөөрүүлж, ижил бус түвшинд огтлолцуулах бодлого баримтлан ажиллаж байгаа юм. Мөн улсын хэмжээнд  “Түр зогс, бүү яар” нөлөөллийн аяныг зохион байгуулж, гармын аюулгүй байдлын сэрэмжлүүлгийг тогтмол түгээж иржээ.

 

Эх сурвалж: “УБТЗ” ХНН

0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан