Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

Шүүгч М.Нямжаргал ОХУ-д зохион байгуулагдаж буй олон улсын тэмцээний шүүгчээр ажиллаж байна “Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ НИТХ-ын зөвлөлийн хуралдаанаар нийслэлийг 2026-2030 онд хөгжүүлэх таван жилийн төлөвлөгөөг хэлэлцлээ Монгол Улсын Их Хурлын чуулганы хуралдааны дэгийн тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг өргөн мэдүүлэв Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо Шадар сайд Х.Ганхуягаар ахлуулсан ажлын хэсэг "Алтанбулаг" чөлөөт бүсэд ажиллалаа Дампуурсан банкуудад байршиж байсан төрийн өмчийн хөрөнгүүдийг буцаан төвлөрүүлэх ажлын хэсгийн явцтай танилцана МАН-ын Удирдах зөвлөлөөр дэд сайд сайд нар тодорно Нийслэлийн ИТХ-ын дарга А.Баяр Цагдаагийн ерөнхий газарт ажиллав ЭЗБХ: С.Наранцогтыг Монголбанкны Ерөнхийлөгчийн албан тушаалд томилохыг дэмжив
Х.Нямбаатар: Хот дотроо хурдны зам барих бүтээн байгуулалтыг 2025 онд эхлүүлнэ

 

Хотын дарга Х.Нямбаатар өчигдөр Улаанбаатар хотод хийх бүтээн байгуулалт болон 2025 онд барих шинэ замуудын талаарх мэдээлэл өгсөн юм.

Тэрбээр “Яармагийн шинэ гүүр ашиглалтад орж байгаа нь Сонсголон болон Яармагийн хуучин гүүрийн ачааллыг багасгаж, мөн Монголд барьсан хамгийн урт гүүр болж байна. Гэхдээ энэ ажил дөнгөж эхлэл. Ирэх онд Эрчим хүчний гудамжны хойд үзүүрээс эхлээд Хархорины хойгуур гарах гүүрэн байгууламжийг барина. Ингэснээр Энхтайваны өргөн чөлөөг Наадамчдын өргөн чөлөөтэй холбоно. 2025 онд нийслэлчүүд анх удаа хот дотроо хурдны зам барих бүтээн байгуулалтыг эхлүүлнэ. Баянзүрхийн товчооноос Дарханы хурдны зам хүртэл Туул голын хойд эргийг дагасан 6 эгнээ 33 км Туулын хурдны замыг байгуулах зураг төсөл гарсан. НИТХ-аар энэ арванхоёрдугаар сард төсвийг батлахаар бэлтгэл хангаж байна. Эдгээр ажлыг яаравчлан эхлүүлэхийг бид зорьж байна. Бүтээн байгуулалтын ажил хийхэд тулгамдсан олон асуудлыг даван туулж, шийдэж байж цаашид түгжрэлгүй болно. Өнөөдөр дугаарын хязгаарлалт хийх, хөдөлгөөний зохицуулалт хийх зэрэг түр зуурын аргацаасан зохицуулалт хийснээрээ авто замын түгжрэлийг шийдэж чадахгүй. Захиргааны болон хууль, эрхзүйн шийдвэрүүд гаргаж, авто замын хоёрдугаар түвшний буюу тойрог хурдны зам болон метро, тусгай замын автобус BRT зэрэг масс тээврийн хэрэгслүүдийг ашиглалтад оруулах хөрөнгө оруулалт, бүтээн байгуулалтын ажлуудыг бид төлөвлөгөөний дагуу хийгээд явж байна” гэдгийг хэллээ.

Авто замын түгжрэлийг бууруулсан орнуудын туршлагаас харахад хот дотроо хоёрдугаар түвшний буюу тойрог хурдны замыг барьсан байдаг. Тиймээс 2025 онд Улаанбаатар хот анх удаа хоёрдугаар түвшний замын ажлыг эхлүүлнэ. Үүнээс өрсөж одоогийн нэгдүгээр түвшний бүх замыг 2025 оны зургаадугаар сарын 1-нд шинэчилж дуусахаар төлөвлөсөн. Мөн дээр дурдсан Туулын хурдны зам дээр холбогдох хагас саран хэлбэрийн тойрог хурдны замын зөвлөх үйлчилгээний тендерийг зарлаад байна гэсэн юм. 

Нийтэлсэн: НЗДТГ-ын хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтэс

1 Сэтгэгдэл
Daisogiin munhtseyseg75onii tuulai jiltei jorlono
Хамгийн их уншсан