“Нийслэлийн төсөв, асуудал, шийдэл: Иргэдийн хяналт” сэдэвт хэлэлцүүлэг боллоо
Олон улсын Монгол судлалын хуралд "Чингис хаан" Үндэсний музейн төлөөлөл оролцлоо
11-11 ТӨВ ГААЛИЙН БАЙГУУЛЛАГЫН ХУУЛЬ БУС ҮЙЛ АЖИЛЛАГААТАЙ ХОЛБООТОЙ МЭДЭЭЛЛИЙГ ТУСГАЙ ШУГАМААР АВЧ БАЙНА
МОНГОЛ УЛСЫН НУТАГ ДЭВСГЭРЭЭС ХУЛГАЙЛАГДАЖ, ХУУЛЬ БУСААР ХИЛЭЭР НЭВТРҮҮЛСЭН ҮЛЭГ ГҮРВЭЛИЙН ЧУЛУУЖСАН ОЛДВОРЫГ ЭГҮҮЛЭН АВЛАА
Голомт банкны SocialPay Junior аппликэйшн “Улаанбатар КАП” тэмцээнтэй хамтран ажиллана
"Улаанбаатар трамвай" төслийн IV шатны сонгон шалгаруулалтыг ирэх 7 хоногт эхлүүлнэ
Өнгөрөгч сар 3 дахь их тунадастай сар болж өнгөрлөө
Бага ангийн сурагчдын I улирлын амралт арванхоёрдугаар сарын 15-нд эхэлнэ
“Бөртэ чоно-2025” наадмын шилдгүүд маргааш тодорно
“Жавхлант”, “Шивээ толгой” ашиглалтын тусгай зөвшөөрлийн асуудлаарх нотлох баримтуудыг шинжлэн судалж байна
Интернэт орчин рекламын орлогоор тэргүүлж байна
“Interactive Advertising Bureau” компани АНУ-ын хэвлэл мэдээлэл, харилцаа ба холбооны зар сурталчилгааны зах зээлд явуулсан судалгааны дүнгээ гаргажээ. Өнгөрсөн 2013 онд энэ зах зээлд гарсан өөрчлөлт онцлогийг харуулсан судалгаанаас үзвэл интернэт сурталчилгааны зах зээлийн хэмжээ анх удаагаа Америкийн чөлөөт эфирт цацагддаг ТВ–ийн рекламнаас давж гарсан байна. Америкийн интернэт орчин реклам зар сурталчилгааныхаа хэмжээгээр кабелиар дамждаг сувгуудын рекламыг бүр 2011 онд давж гараад байсан. Ийнхүү 2013 онд Америкийн интернэт сурталчилгааны зах зээл 17 хувь өсч 42,8 тэрбум ам.долларт хүрсэн. Харин чөлөөт эфирт цацагддаг ТВ сувгуудын зар сурталчилгааны хэмжээ 40,1 тэрбумд хүрсэн байна. Үүнтэй зэрэгцэн Америкийн хэвлэмэл сонин, сэтгүүлүүдийн сурталчилгааны зах зээлийн хэмжээ буурчээ.
Гэхдээ чөлөөт эфир ба кабелиар цацагддаг ТВ сувгуудын зар сурталчилгааны хамтарсан орлогын хэмжээ интернэт рекламнаас хавьгүй өндөр хэвээр байна.
Гэхдээ чөлөөт эфир ба кабелиар цацагддаг ТВ сувгуудын зар сурталчилгааны хамтарсан орлогын хэмжээ интернэт рекламнаас хавьгүй өндөр хэвээр байна.
0 Сэтгэгдэл
























