Нийслэлийн 2026 оны төсвийн төслийг баталлаа
ЖЕНДЭРТ СУУРИЛСАН ХҮЧИРХИЙЛЭЛТЭЙ ТЭМЦЭХ 16 ХОНОГИЙН АЯНЫ ХҮРЭЭНД СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА
Гэр бүлийн тухай болон Гэр бүлийн хэрэг шүүхэд хянан шийдвэрлэх тухай хуулийн төслүүдийг анхны хэлэлцүүлэгт шилжүүлж, УИХ-ын гишүүн Н.Наранбаатарыг ТБХ-ны даргаар сонгов
Бага ангийнхны өнөөдрийн хичээлийн цахим хичээлийн холбоос
Нийслэлийн 182 сургуульд ариутгал халдваргүйжүүлэлт хийж эхэллээ
Сонгинохайрхан дүүргийн нэгдсэн эмнэлгийн их засварын ажил дууслаа
Гэр бүлийн хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгоно
Баянгол дүүрэг хот нийтийн аж ахуйн 24 автомашин, техникээр парк шинэчлэл хийлээ
ЦАГ АГААР: Улаанбаатарт өдөртөө 10 хэм хүйтэн
Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид Гэгээн Ширээт Улсын Төрийн хэрэг эрхлэх газрын дарга бараалхлаа
“Facebook”-ээр хоёр сая сурталчилгаа цацжээ
Дэлхийн хамгийн том олон нийтийн сүлжээ “Facebook”-т зар сурталчилгаагаа байрлуулдаг идэвхтэй хэрэглэгчдийн тоо хоёр саяд хүрчээ. Зөвхөн сүүлийн 28 өдөр тус сүлжээнд бараа үйлчилгээгээ сурталчилсан бизнес эрхлэгчийн тоо хоёр сая байжээ. 2013 оны долдугаар сард “Facebook”-ээр бараа үйлчилгээ сурталчлагчид нэг саяд хүрч байсан юм. Жил гаруйн хугацаанд ингэж зар сурталчилгааны эрэлт огцом өссөн нь “Facebook” сурталчилгаа байрлуулах саналаа илүү ойлгомжтой, хялбар дөхөм болгосных гэж тус компанийн захирал Шерил Сэндберг хэлж байна.
1.3 тэрбум хэрэглэгчтэй тус сүлжээ хамгийн үр дүнтэй зар сурталчилгааны хэрэгслийн нэг болсон гэдэг нь “Facebook” компанийн өнгөрсөн улирлын орлогоос тодорхой харагдана. Тус компани 2014 оны сүүлчийн улиралд 3,8 тэрбум ам.долларын орлоготой ажилласнаас дийлэнх нь зар сурталчилгаанаас орж иржээ. Одоогоор тус сүлжээнд жижиг бизнесээ сурталчилсан 30 гаруй сая хуудас идэвхтэй ажиллаж буй гэсэн тоо байна.
Дэлхийн хамгийн том олон нийтийн сүлжээ “Facebook”-т зар сурталчилгаагаа байрлуулдаг идэвхтэй хэрэглэгчдийн тоо хоёр саяд хүрчээ. Зөвхөн сүүлийн 28 өдөр тус сүлжээнд бараа үйлчилгээгээ сурталчилсан бизнес эрхлэгчийн тоо хоёр сая байжээ. 2013 оны долдугаар сард “Facebook”-ээр бараа үйлчилгээ сурталчлагчид нэг саяд хүрч байсан юм. Жил гаруйн хугацаанд ингэж зар сурталчилгааны эрэлт огцом өссөн нь “Facebook” сурталчилгаа байрлуулах саналаа илүү ойлгомжтой, хялбар дөхөм болгосных гэж тус компанийн захирал Шерил Сэндберг хэлж байна. 1.3 тэрбум хэрэглэгчтэй тус сүлжээ хамгийн үр дүнтэй зар сурталчилгааны хэрэгслийн нэг болсон гэдэг нь “Facebook” компанийн өнгөрсөн улирлын орлогоос тодорхой харагдана. Тус компани 2014 оны сүүлчийн улиралд 3,8 тэрбум ам.долларын орлоготой ажилласнаас дийлэнх нь зар сурталчилгаанаас орж иржээ. Одоогоор тус сүлжээнд жижиг бизнесээ сурталчилсан 30 гаруй сая хуудас идэвхтэй ажиллаж буй гэсэн тоо байна.
0 Сэтгэгдэл






















