Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

Шилдэг залуу эрдэмтэн, эмч нар Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шагнал хүртлээ Г.Занданшатар: Хүнсний хувьсгалыг үргэлжлүүлнэ “ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ" ХК 2025 ОНЫ 12 САРЫН 12-НЫ БАЙДЛААР 1,6 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙН ТАТВАР ТӨЛӨӨД БАЙНА Фото сурвалжилга: Хотын нэг өдөр Оюу толгойн асуудлаарх өнөөдрийн нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд 95 гэрч оролцоно Налайх дүүрэгт монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил дууслаа “ИХ ТҮМЭН САНААЧИЛГА” ХӨТӨЛБӨРИЙН АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН ЗӨВЛӨЛИЙН 16 ДУГААР УУЛЗАЛТ БОЛЛОО СУРАГЧДЫН ДУНД "ETT-HERO 15/15" АЯЛАЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА 2025 ОНЫ НҮҮРСНИЙ ЭКСПОРТЫН ХОНОГИЙН ДЭЭД ХЭМЖЭЭГ ШИНЭЧЛЭН ТОГТООЛОО Евразийн эдийн засгийн холбоотой байгуулах худалдааны түр хэлэлцээрийг соёрхон батлах болон Стратегийн ач холбогдол бүхий бүтээгдэхүүний хангамж, нийлүүлэлтийг дэмжих тухай хуулийн төслүүдийг хэлэлцэв
Японы Кавазу-Нанадарын тойрог гүүр

Уулын налууд манайхан бол хэжилж гарах маягаар авто замаа тавьдаг. Эгц өгсч уруудаж болохгүйгээс л хойш өөр ч яах билээ. Гэхдээ бас өөр арга байдаг юм байна аа. Авто зам тавих талаараа алдартай, манай Нарны гүүрийг тавьсан япончууд Кавазү-Нанадарын цавчим уулсын дунд шургийн зарчмаар нэгэн гүүр барьсан нь ёстой гайхамшиг гэж болно. Нийтдээ 45 метрийн өндөрт гарах замыг 1,1 км урттай замыг 80 метрийн радиустайгаар тойруулан шураг мэт барьсан байна. Нийслэл Токиог Изу хойгтой холбох 414 авто замын зангилаа болсон энэ гүүрийг 1982 онд барьж дуусгасан нь дэд бүтцийн томоохон дэвшил болсон төдийгүй японы уран браилгын нэг гайхамшиг болсон байна.



0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан