Шүүгч М.Нямжаргал ОХУ-д зохион байгуулагдаж буй олон улсын тэмцээний шүүгчээр ажиллаж байна
“Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ
НИТХ-ын зөвлөлийн хуралдаанаар нийслэлийг 2026-2030 онд хөгжүүлэх таван жилийн төлөвлөгөөг хэлэлцлээ
Монгол Улсын Их Хурлын чуулганы хуралдааны дэгийн тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг өргөн мэдүүлэв
Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо
Шадар сайд Х.Ганхуягаар ахлуулсан ажлын хэсэг "Алтанбулаг" чөлөөт бүсэд ажиллалаа
Дампуурсан банкуудад байршиж байсан төрийн өмчийн хөрөнгүүдийг буцаан төвлөрүүлэх ажлын хэсгийн явцтай танилцана
МАН-ын Удирдах зөвлөлөөр дэд сайд сайд нар тодорно
Нийслэлийн ИТХ-ын дарга А.Баяр Цагдаагийн ерөнхий газарт ажиллав
ЭЗБХ: С.Наранцогтыг Монголбанкны Ерөнхийлөгчийн албан тушаалд томилохыг дэмжив
McDonald’s Heinz кетчупнээс татгалзлаа
McDonald’s түргэн хоолны сүлжээ 40 жилийн турш хэрэглэж, хоолных нь жорны салшгүй хэсэг мэт болсон Heinz кетчупнээс татгалзжээ. Гэхдээ энэ нь Heinz –ийн бүтээгдэхүүний чанартай огтхон ч холбоогүй харин өрсөлдөгчтэй хамтрахгүй гэсэн санаа аж. McDonalds’-ын өрсөлдөгч “Burger King”-ийн хуучин захирал Бернардо Хиз “Heinz” компанийн гүйцэтгэх захирал болоод удаагүй байгаа юм. Heinz компанийг тэрбумтан Уоррен Баффетын “Berkshire Hathaway” болон Бразилийн хөрөнгө оруулалтын “3G Capital” сан 28 тэрбум ам.доллараар худалдан авсан билээ. “3G Capital” нь “Burger King”-ийг хянадаг юм. Тийм ч учраас томоохон өрсөлдөгчөө өөрийнхөө нийлүүлэгч болгохгүйн тулд McDonald’s дэлхий даяар тарсан 34 мянган сүлжээ ресторандаа Heinz-ийн кетчуп тэргүүтэй бүтээгдэхүүнийг хэрэглэхээ болихоор шийдсэн байна. Гэхдээ тэд 40 жилийн уламжлалтай бизнесийн харилцаагаа гэнэт таслахгүйгээр, зохистойгоор төгсгөж, өөр шинэ бүтээгдэхүүн хэрэглэгчдэдээ санал болгохоор судалж байгаа аж.
Гайхалтай. Соелтой бизнесийн ухаан ийм л байдаг.
McDonald’s түргэн хоолны сүлжээ 40 жилийн турш хэрэглэж, хоолных нь жорны салшгүй хэсэг мэт болсон Heinz кетчупнээс татгалзжээ. Гэхдээ энэ нь Heinz –ийн бүтээгдэхүүний чанартай огтхон ч холбоогүй харин өрсөлдөгчтэй хамтрахгүй гэсэн санаа аж. McDonalds’-ын өрсөлдөгч “Burger King”-ийн хуучин захирал Бернардо Хиз “Heinz” компанийн гүйцэтгэх захирал болоод удаагүй байгаа юм. Heinz компанийг тэрбумтан Уоррен Баффетын “Berkshire Hathaway” болон Бразилийн хөрөнгө оруулалтын “3G Capital” сан 28 тэрбум ам.доллараар худалдан авсан билээ. “3G Capital” нь “Burger King”-ийг хянадаг юм. Тийм ч учраас томоохон өрсөлдөгчөө өөрийнхөө нийлүүлэгч болгохгүйн тулд McDonald’s дэлхий даяар тарсан 34 мянган сүлжээ ресторандаа Heinz-ийн кетчуп тэргүүтэй бүтээгдэхүүнийг хэрэглэхээ болихоор шийдсэн байна. Гэхдээ тэд 40 жилийн уламжлалтай бизнесийн харилцаагаа гэнэт таслахгүйгээр, зохистойгоор төгсгөж, өөр шинэ бүтээгдэхүүн хэрэглэгчдэдээ санал болгохоор судалж байгаа аж. Б.Сэвжидмаа
0 Сэтгэгдэл
2013.12.28
























