Элчин сайд нарыг эгүүлэн татах, томилох асуудлаар зөвшилцөх Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн саналыг өргөн мэдүүллээ
"Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шилжин явах цом–2025” шагайн харвааны аваргууд тодорчээ
Шинэ жилийн хамгийн сайхан дурсамж үлдээх “Цөмөөхэй” балет 6 дахь өдрөө амжилттай тоглогдлоо.
Хүүхдийн яаралтай тусламжийн тасгаар 1,643 хүүхэд үзүүлснээс томуу, томуу төст өвчний шалтгаантай нь 66.4 хувь нь байна
Оны онцлох хүүхдийн шагналын энэ сарын 18-нд гардуулна
Нийтийн байруудад галын аюулгүй байдлын тоног төхөөрөмж, бэлэн байдлыг хангаагүй зөрчил түгээмэл илэрчээ
Сонгинохайрхан дүүргийн гурван хороонд булгийн усны улмаас халиа дошин үүсжээ
ЗГ: Эдийн засгийн эрх чөлөөний тухай анхдагч хуулийн төслийг УИХ-д өргөн барина
ЗГ: Төрийн өмчит 18 компани, үйлдвэрийн газрын хувьцааг худалдаж, нээлттэй хувьцаат компани болгоно
Энэ онд нийслэлийн мал аж ахуй эрхлэхийг хориглосон бүсээс 214 айлын 8495 малыг гаргав
Онгоцны түлшний хоёр эх үүсвэртэй болно
Монгол Улсын Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг Газрын тосны газрын дарга Г.Өлзийбүрэн, орлогч дарга Ц.Амраа, МИАТ ХК-ийн нислэг үйлдвэрлэл хариуцсан захирал Н.Ганболд, Улаанбаатар төмөр замын дарга Л.Пүрэвбаатар нартай уулзаж онгоцны түлшний хоёр дахь эх үүсвэртэй болох ажлын явцын талаар үүрэг даалгавар өглөө.
МИАТ ХК алдагдалтай ажиллаж, эдийн засгийн байдал нь хүндрэхэд нөлөөлж байгаа гол хүчин зүйл бол шатахууны үнэ. Өнгөрсөн зургаан сарын хугацаанд шатахууны үнийн зөрүүгээс 763 сая төгрөгийн алдагдал хүлээсэн гэдгийг МИАТ ХК-ийн нислэг үйлдвэрлэл хариуцсан захирал Н.Ганболд хэлэв.
“АИ-92 бензин литрийг нь 3000 төгрөгөөр машинд нь шахахыг жолооч нар зөвшөөрөх үү. Адилхан чанартай гурилыг хоёр дахин өндөр үнээр авах талхны цех хаанаас олох вэ. Талхчин, таксины жолооч, жирийн хүмүүс ч ойлгохгүй, үнэмшихгүй үнэ. Тэгвэл ийм явдал МИАТ-д тоглоом биш шоглоом болж, ашиг биш алдагдал нүүрлээд удаж байна. Хувийн компанид илүү их ашигтай гэрээ улсын компанид маш их алдагдалтай байгаа. Энэ үнийг МИАТ биш ард иргэд төлдөг. Тиймээс уг асуудлыг яаралтай шийдэх хэрэгтэй. МИАТ-ийн алдагдлыг бууруулах эхний ажил бол ганц эх үүсвэртэй түлш нийлүүлдэг хараат байдлаас ангижрах. Монополийг халж байж Монголын МИАТ-ийн алдагдал бууна” гэж Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг хэллээ.
Харин Газрын тосны газрын дарга Г.Өлзийбүрэн “Онгоцны түлшний хоёр дахь эх үүсвэртэй холбоотой ажлыг Газрын тосны газар, “Улаанбаатар төмөр зам” ХНН хамтран зохион байгуулж байна. БНХАУ болон ОХУ-аас түлш нийлүүлэх боломжтойг судалсны дээр хадгалах сав, тээвэр ложистикийн асуудлыг нарийвчлан судалж байгаа. Үнийн хувьд Сингапурын биржийн үнэ дээр суурилсан олон улсын жишгээр тооцохоор тохиролцож, ойрын хугацаанд санамж бичиг байгуулан бэлтгэл ажлаа хангаад гэрээгээ байгуулна. Ингэснээр ирэх дөрөвдүгээр сарын сүүлч тавдугаар сарын эхнээс татан авалт хийх боломжтой болно” гэдгийг Ерөнхий сайдад танилцуулав.
Уулзалтын төгсгөлд Ерөнхий сайд түлш авдаг олон эх үүсвэр, нөөцөлдөг том сав, зөөвөрлөдөг тусгай цуваатай болохыг Газрын тосны газар, Улаанбаатар төмөр замын удирдлагуудад үүрэг болголоо. Замын-Үүдэд 2000 тоннын хадгалах сав байрлуулах, зөөвөрлөх цистернийг зориулан бэлтгэх ажлыг шуурхай, бодитой шийдэх арга хэмжээ авч, Засгийн газрын хуралдаанд танилцуулахаар тогтлоо.
Монгол Улсын Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг Газрын тосны газрын дарга Г.Өлзийбүрэн, орлогч дарга Ц.Амраа, МИАТ ХК-ийн нислэг үйлдвэрлэл хариуцсан захирал Н.Ганболд, Улаанбаатар төмөр замын дарга Л.Пүрэвбаатар нартай уулзаж онгоцны түлшний хоёр дахь эх үүсвэртэй болох ажлын явцын талаар үүрэг даалгавар өглөө.МИАТ ХК алдагдалтай ажиллаж, эдийн засгийн байдал нь хүндрэхэд нөлөөлж байгаа гол хүчин зүйл бол шатахууны үнэ. Өнгөрсөн зургаан сарын хугацаанд шатахууны үнийн зөрүүгээс 763 сая төгрөгийн алдагдал хүлээсэн гэдгийг МИАТ ХК-ийн нислэг үйлдвэрлэл хариуцсан захирал Н.Ганболд хэлэв.
“АИ-92 бензин литрийг нь 3000 төгрөгөөр машинд нь шахахыг жолооч нар зөвшөөрөх үү. Адилхан чанартай гурилыг хоёр дахин өндөр үнээр авах талхны цех хаанаас олох вэ. Талхчин, таксины жолооч, жирийн хүмүүс ч ойлгохгүй, үнэмшихгүй үнэ. Тэгвэл ийм явдал МИАТ-д тоглоом биш шоглоом болж, ашиг биш алдагдал нүүрлээд удаж байна. Хувийн компанид илүү их ашигтай гэрээ улсын компанид маш их алдагдалтай байгаа. Энэ үнийг МИАТ биш ард иргэд төлдөг. Тиймээс уг асуудлыг яаралтай шийдэх хэрэгтэй. МИАТ-ийн алдагдлыг бууруулах эхний ажил бол ганц эх үүсвэртэй түлш нийлүүлдэг хараат байдлаас ангижрах. Монополийг халж байж Монголын МИАТ-ийн алдагдал бууна” гэж Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг хэллээ.
Харин Газрын тосны газрын дарга Г.Өлзийбүрэн “Онгоцны түлшний хоёр дахь эх үүсвэртэй холбоотой ажлыг Газрын тосны газар, “Улаанбаатар төмөр зам” ХНН хамтран зохион байгуулж байна. БНХАУ болон ОХУ-аас түлш нийлүүлэх боломжтойг судалсны дээр хадгалах сав, тээвэр ложистикийн асуудлыг нарийвчлан судалж байгаа. Үнийн хувьд Сингапурын биржийн үнэ дээр суурилсан олон улсын жишгээр тооцохоор тохиролцож, ойрын хугацаанд санамж бичиг байгуулан бэлтгэл ажлаа хангаад гэрээгээ байгуулна. Ингэснээр ирэх дөрөвдүгээр сарын сүүлч тавдугаар сарын эхнээс татан авалт хийх боломжтой болно” гэдгийг Ерөнхий сайдад танилцуулав.
Уулзалтын төгсгөлд Ерөнхий сайд түлш авдаг олон эх үүсвэр, нөөцөлдөг том сав, зөөвөрлөдөг тусгай цуваатай болохыг Газрын тосны газар, Улаанбаатар төмөр замын удирдлагуудад үүрэг болголоо. Замын-Үүдэд 2000 тоннын хадгалах сав байрлуулах, зөөвөрлөх цистернийг зориулан бэлтгэх ажлыг шуурхай, бодитой шийдэх арга хэмжээ авч, Засгийн газрын хуралдаанд танилцуулахаар тогтлоо.
0 Сэтгэгдэл























