УУЛ УУРХАЙ, ХҮНД ҮЙЛДВЭРИЙН ДЭД САЙД Б.УЯНГА “ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ” ХК-ИЙН УУРХАЙД АЖИЛЛАВ
Шар өвс шатааж, гал алдсан иргэдэд хариуцлага тооцож байна
Улаанбаатар хотын ундны усны нөөцийг нэмэгдүүлэхээр “Туул усан цогцолбор” төслийг хэрэгжүүлнэ
Монгол Улсаас БНСУ-д суугаа Элчин сайдын яамнаас сэрэмжлүүлэг гаргажээ
Цэрэг татлага энэ сарын 4-6-ны өдрүүдэд болно
Улаанбаатарт 23-25 хэм дулаан байна
ҮНДЭСНИЙ БАЯЛГИЙН САНГИЙН ТУХАЙ ХУУЛИЙГ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ТОГТООЛЫГ БАТАЛЛАА
Н.Учрал: Технологийн компаниудыг татвар, бусад хэлбэрээр дэмжинэ
ЗГ: Ипотекийн зээлийн эх үүсвэрийг 1.2 их наяд төгрөгт хүргэлээ
МЭДЭГДЭЛ
Москва-Бээжингийн хурдан галт тэрэгний зам Монголыг дайрахгүй болжээ
Ashgyi manaihaas holuur ongorloo
Шизоотой юмуудаа чи
Iim deeree hursen bol Tavan tolgoin uurhaid hyataduudiig oruulj bolohgui!!!
Москва-Бээжингийн хооронд тавих хурдан галт тэрэгний замын асуудлыг дөрөвдүгээр сарын 1-нд ОХУ-ын Ерөнхийлөгчийн дэргэдэх хуралдаанаар хэлэлцсэн байна. Энэ хуралдаан хурдны төмөр замын талаар ОХУ, БНХАУ-ын тэргүүнүүдийн тавдугаар сарын 8-нд болох уулзалтын бэлтгэл ажлын хүрээнд болжээ.
Орос-Хятадын судалгааны төвийн ерөнхийлөгч Сергей Санакоев хурдан галт тэрэгний зам барих энэ төсөл нь “Торгоны зам” төслийн нэг чухал хэсэг гэж тэмдэглэжээ.
Энд ярьсан хамгийн гол зүйл бол ОХУ-ын Ерөнхий сайдын нэгдүгээр орлогч Игорь Шувалов энэ замыг Монгол улсын хажуугаар Казахстан, Урумчээр дамжин Бээжин хүрнэ гэж мэдэгдсэн байна. Ийн Монголыг дайралгүй явах нь барилгын ажилд ихээхэн хэмнэлт гарна гэж үзэж байгаагаа ч тэр хэлсэн байна. Харин Монголын тал бол энэ замыг өөрийн нутгаараа дайруулах ихээхэн сонирхол, итгэлтэй байгаа гэдгийг ч Сергей Санакоев дурджээ.
Энэ асуудлыг эцэслэн шийдвэрлэж эхлэх юм бол 4-5 жилд барьж дуусгана гэж төсөөлж байгаа юм байна.
Төслийн санхүүжүүлэхэд Хятадын тал жилийн 3-4 хувийн хүүтэй 20 жилийн хугацаатай зээл олгож болох юм гэж санал болгож байгаа гэнэ.
Орос-Хятадын судалгааны төвийн ерөнхийлөгч Сергей Санакоев хурдан галт тэрэгний зам барих энэ төсөл нь “Торгоны зам” төслийн нэг чухал хэсэг гэж тэмдэглэжээ.
Энд ярьсан хамгийн гол зүйл бол ОХУ-ын Ерөнхий сайдын нэгдүгээр орлогч Игорь Шувалов энэ замыг Монгол улсын хажуугаар Казахстан, Урумчээр дамжин Бээжин хүрнэ гэж мэдэгдсэн байна. Ийн Монголыг дайралгүй явах нь барилгын ажилд ихээхэн хэмнэлт гарна гэж үзэж байгаагаа ч тэр хэлсэн байна. Харин Монголын тал бол энэ замыг өөрийн нутгаараа дайруулах ихээхэн сонирхол, итгэлтэй байгаа гэдгийг ч Сергей Санакоев дурджээ.
Энэ асуудлыг эцэслэн шийдвэрлэж эхлэх юм бол 4-5 жилд барьж дуусгана гэж төсөөлж байгаа юм байна.
Төслийн санхүүжүүлэхэд Хятадын тал жилийн 3-4 хувийн хүүтэй 20 жилийн хугацаатай зээл олгож болох юм гэж санал болгож байгаа гэнэ.
0 Сэтгэгдэл
2015.05.25
2015.04.03
2015.04.03