Элчин сайд нарыг эгүүлэн татах, томилох асуудлаар зөвшилцөх Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн саналыг өргөн мэдүүллээ
"Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шилжин явах цом–2025” шагайн харвааны аваргууд тодорчээ
Шинэ жилийн хамгийн сайхан дурсамж үлдээх “Цөмөөхэй” балет 6 дахь өдрөө амжилттай тоглогдлоо.
Хүүхдийн яаралтай тусламжийн тасгаар 1,643 хүүхэд үзүүлснээс томуу, томуу төст өвчний шалтгаантай нь 66.4 хувь нь байна
Оны онцлох хүүхдийн шагналын энэ сарын 18-нд гардуулна
Нийтийн байруудад галын аюулгүй байдлын тоног төхөөрөмж, бэлэн байдлыг хангаагүй зөрчил түгээмэл илэрчээ
Сонгинохайрхан дүүргийн гурван хороонд булгийн усны улмаас халиа дошин үүсжээ
ЗГ: Эдийн засгийн эрх чөлөөний тухай анхдагч хуулийн төслийг УИХ-д өргөн барина
ЗГ: Төрийн өмчит 18 компани, үйлдвэрийн газрын хувьцааг худалдаж, нээлттэй хувьцаат компани болгоно
Энэ онд нийслэлийн мал аж ахуй эрхлэхийг хориглосон бүсээс 214 айлын 8495 малыг гаргав
Эрдэнэтээс Кызыл хүртэл төмөр зам тавих төсөл боловсруулж байна

Монгол Улс Эрдэнэтээс Тувагийн нийслэл Кызыл хүртэлх 547 км төмөр зам барих төсөл боловсруулж байна гэж оросын CA-NEWS сайт мэдээллээ.
Орос, Хятадыг холбох энэ төмөр зам монголын хойд нутгийн аймгуудыг төмөр замаар холбож оросын хил дээрх Овоотын боомтоор Тува руу гаргах юм. Энэ төмөр зам ашиглалтад орсон тохиолдолд Орос Хятадын хооронд жилдээ 30 сая тонн ачаа дамжин өнгөрөх боломжтой болох юм байна.

Одоо энэ төслийг хэрхэн санхүүжүүлэх, асуулт гарч ирж байгаа ч австралийн Aspire Mining Ltd хятадын “China Railway 20 Bureau Group” корпорацитай хамтран санхүүжүүлж магадгүй байна.
Австралийн компани өнөөдөртөө энэ төслийг хэрэгжүүлэх бэлтгэл ажилд шаардлагатай хөрөнгийн зээл олдох байх гэсэн итгэлтэй байгаа юм байна. Компанийн төлөөлөгчийн хэлж байгаагаар бол юун түрүү банкны дүгнэлт, байгалт орчны үнэлгээ, арилжааны хэд хэдэн гэрээ хэлэлцээрийг эцэс болгоход хөрөнгө хэрэгтэй гэнэ.
Орос, Хятадыг холбох энэ төмөр зам монголын хойд нутгийн аймгуудыг төмөр замаар холбож оросын хил дээрх Овоотын боомтоор Тува руу гаргах юм. Энэ төмөр зам ашиглалтад орсон тохиолдолд Орос Хятадын хооронд жилдээ 30 сая тонн ачаа дамжин өнгөрөх боломжтой болох юм байна.

Одоо энэ төслийг хэрхэн санхүүжүүлэх, асуулт гарч ирж байгаа ч австралийн Aspire Mining Ltd хятадын “China Railway 20 Bureau Group” корпорацитай хамтран санхүүжүүлж магадгүй байна.
Австралийн компани өнөөдөртөө энэ төслийг хэрэгжүүлэх бэлтгэл ажилд шаардлагатай хөрөнгийн зээл олдох байх гэсэн итгэлтэй байгаа юм байна. Компанийн төлөөлөгчийн хэлж байгаагаар бол юун түрүү банкны дүгнэлт, байгалт орчны үнэлгээ, арилжааны хэд хэдэн гэрээ хэлэлцээрийг эцэс болгоход хөрөнгө хэрэгтэй гэнэ.
0 Сэтгэгдэл























