Билгийн

Доллар (USD)

Улаанбаатар

Шүүгч М.Нямжаргал ОХУ-д зохион байгуулагдаж буй олон улсын тэмцээний шүүгчээр ажиллаж байна “Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ НИТХ-ын зөвлөлийн хуралдаанаар нийслэлийг 2026-2030 онд хөгжүүлэх таван жилийн төлөвлөгөөг хэлэлцлээ Монгол Улсын Их Хурлын чуулганы хуралдааны дэгийн тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг өргөн мэдүүлэв Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо Шадар сайд Х.Ганхуягаар ахлуулсан ажлын хэсэг "Алтанбулаг" чөлөөт бүсэд ажиллалаа Дампуурсан банкуудад байршиж байсан төрийн өмчийн хөрөнгүүдийг буцаан төвлөрүүлэх ажлын хэсгийн явцтай танилцана МАН-ын Удирдах зөвлөлөөр дэд сайд сайд нар тодорно Нийслэлийн ИТХ-ын дарга А.Баяр Цагдаагийн ерөнхий газарт ажиллав ЭЗБХ: С.Наранцогтыг Монголбанкны Ерөнхийлөгчийн албан тушаалд томилохыг дэмжив
Голомт банк “Infosys Client Innovation Award-2020”-оос “Modern Technologies Led innovation” шагнал хүртлээ

Олон улсад программ хангамжийн нийлүүлтээрээ тэргүүлэгч “Infosys” компаниас зохион байгуулдаг “Infosys Client Innovation Award-2020” арга хэмжээнд Голомт банкийг 4 ангилалд нэр дэвшүүлснээс “Modern Technologies Led innovation” төрөлд Дижитал банк 5.0 болон UFC системүүдийг шалгаруулжээ. Тус арга хэмжээнд нийт 300 гаруй банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээг нэр дэвшүүлж, 2 сарын турш олон талын үзүүлэлтээр шалгаруулсны үр дүнд ийнхүү 2 дахь жилдээ дахин шилдгээр тодорлоо.

Дижитал банк 5.0 шинэчлэлээр интернэт банк, смарт банк аппликейшнээр хүргэж буй үйлчилгээнүүдээ хэрэглэгчийн хэрэгцээ шаардлагад тулгуурлан шинэлэг дизайн, хэрэглэхэд ойлгомжтой хялбар цэс, хиймэл оюун ухаанд суурилан хувийн санхүүгийн менежментийг хийх “Миний санхүү” модуль, AI чатбот болон бусад олон боломжийг олгож эхэлсэн билээ.

Харин UFC системийн тухайд гар бичмэл таних технологи, төрийн мэдээлэл солилцооны систем, харилцагчдад бүтээгдэхүүн санал болгох, QR код, багц бүтээгдэхүүн борлуулах зэрэг дэвшилтэт технологийг нэвтрүүлснээр харилцагчид үйлчлэх хугацааг багасгасан, олон системийг нэг дор төвлөрүүлж, үйлчилгээний процессыг хэмнэсэн, санхүүгийн үр ашигтай систем болсон юм.  

0 Сэтгэгдэл
Хамгийн их уншсан