Шилдэг залуу эрдэмтэн, эмч нар Ерөнхийлөгчийн нэрэмжит шагнал хүртлээ
Г.Занданшатар: Хүнсний хувьсгалыг үргэлжлүүлнэ
“ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ" ХК 2025 ОНЫ 12 САРЫН 12-НЫ БАЙДЛААР 1,6 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙН ТАТВАР ТӨЛӨӨД БАЙНА
Фото сурвалжилга: Хотын нэг өдөр
Оюу толгойн асуудлаарх өнөөдрийн нотлох баримтыг шинжлэн судлах сонсголд 95 гэрч оролцоно
Налайх дүүрэгт монгол өв уламжлал, ёс заншлын өргөө 100 ортой цэцэрлэгийн барилга угсралтын ажил дууслаа
“ИХ ТҮМЭН САНААЧИЛГА” ХӨТӨЛБӨРИЙН АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН ЗӨВЛӨЛИЙН 16 ДУГААР УУЛЗАЛТ БОЛЛОО
СУРАГЧДЫН ДУНД "ETT-HERO 15/15" АЯЛАЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛЛАА
2025 ОНЫ НҮҮРСНИЙ ЭКСПОРТЫН ХОНОГИЙН ДЭЭД ХЭМЖЭЭГ ШИНЭЧЛЭН ТОГТООЛОО
Евразийн эдийн засгийн холбоотой байгуулах худалдааны түр хэлэлцээрийг соёрхон батлах болон Стратегийн ач холбогдол бүхий бүтээгдэхүүний хангамж, нийлүүлэлтийг дэмжих тухай хуулийн төслүүдийг хэлэлцэв
Хятад маягийн “Starbucks”
Хятадуудыг барууны кофены соёлд урвуулах гэж 14 жил хичээсний эцэст Starbucks-ынхан өөрсдөө Хятадын соёлд уусах нь тэднийг өөртөө татах арга болохыг мэджээ. “Starbucks”-ын сүлжээ Хятад дахь салбарынхаа тоог 800 болгон тэлж, энэ хэрээр ажилчдынхаа тоог одоо байгаа 12 мянгаас 30 мянга болгон нэмэхээр төлөвлөжээ. Гэхдээ энэ бүх “Starbucks”-ууд баруунд хэвшил болсон загвараасаа арай өөр, хятадуудын онцлог тохирсон байх гэнэ. Ерөнхийдөө баруунд түгсэн “Starbucks”-ын сүлжээ бяцхан киоск хэлбэрээр амжилттай ажилладаг, тэндээс хүмүүс кофе, сэндвичээ аваад ажилдаа орох замдаа идчихдэг. Гэтэл хятад үйлчлүүлэгчид тэгж хам хум цайлж ундлахыг төдийлэн таашаадаггүй, уужим саруул газар тааваараа тухлан сууж “Starbucks” уухыг илүүд үздэг байна. Тийм ч учраас тэдэнд зориулан томхон зай талбайтай байранд салбараа нээж, найзуудаараа суух, бизнесийн хамтрагчтайгаа яриа хэлэлцээр ч хийхэд тохирохоор тухтай болгон засах аж. Зөвхөн байр саваа өөрчлөөд зогсохгүй Хятадуудын онцлогт тохирсон улаан шоштой фраппучино хэмээх кофегоор үйлчилдэг болжээ. Хятадууд хэдий цай уудаг ард түмэн ч сүүлийн жилүүдэд кофены хэрэглээ нь нэлээд нэмэгдэж байгаа юм. Өнгөрсөн онд гэхэд кофены борлуулалт 20 хувиар өсч, 6,25 тэрбум юаньд хүрсэн байна. Тийм ч учраас “Starbucks”-ын хувьд Хятад хамгийн чухал зах зээлийн нэг болоод байгаа юм.
Хятадуудыг барууны кофены соёлд урвуулах гэж 14 жил хичээсний эцэст Starbucks-ынхан өөрсдөө Хятадын соёлд уусах нь тэднийг өөртөө татах арга болохыг мэджээ. “Starbucks”-ын сүлжээ Хятад дахь салбарынхаа тоог 800 болгон тэлж, энэ хэрээр ажилчдынхаа тоог одоо байгаа 12 мянгаас 30 мянга болгон нэмэхээр төлөвлөжээ. Гэхдээ энэ бүх “Starbucks”-ууд баруунд хэвшил болсон загвараасаа арай өөр, хятадуудын онцлог тохирсон байх гэнэ. Ерөнхийдөө баруунд түгсэн “Starbucks”-ын сүлжээ бяцхан киоск хэлбэрээр амжилттай ажилладаг, тэндээс хүмүүс кофе, сэндвичээ аваад ажилдаа орох замдаа идчихдэг. Гэтэл хятад үйлчлүүлэгчид тэгж хам хум цайлж ундлахыг төдийлэн таашаадаггүй, уужим саруул газар тааваараа тухлан сууж “Starbucks” уухыг илүүд үздэг байна. Тийм ч учраас тэдэнд зориулан томхон зай талбайтай байранд салбараа нээж, найзуудаараа суух, бизнесийн хамтрагчтайгаа яриа хэлэлцээр ч хийхэд тохирохоор тухтай болгон засах аж. Зөвхөн байр саваа өөрчлөөд зогсохгүй Хятадуудын онцлогт тохирсон улаан шоштой фраппучино хэмээх кофегоор үйлчилдэг болжээ. Хятадууд хэдий цай уудаг ард түмэн ч сүүлийн жилүүдэд кофены хэрэглээ нь нэлээд нэмэгдэж байгаа юм. Өнгөрсөн онд гэхэд кофены борлуулалт 20 хувиар өсч, 6,25 тэрбум юаньд хүрсэн байна. Тийм ч учраас “Starbucks”-ын хувьд Хятад хамгийн чухал зах зээлийн нэг болоод байгаа юм. Б.Сэвжидмаа
0 Сэтгэгдэл



















