Д.Батлут сайдын албан тушаалаасаа өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдөхөөр болжээ
Голомт банк ХК-ийн хувьцаа эзэмшигчдийн ээлжит бус хурлаа зарлаж байна
Нийслэлд цас орохтой холбогдуулан холбогдох байгууллагууд бэлтгэлээ хангаад байна
Ипотекийн зээлийн санхүүжилтийг 500 сая ам.доллар хүртэлх шинэ эх үүсвэрээр нэмэгдүүлнэ
Н.Учрал: 141 мянган ахмадын тэтгэврийн зөрүүг арилгаж, инфляцтай уялдуулан дахин 10 хувиар нэмнэ
Монгол, Солонгосын археологичид Хүннүгийн үеийн 73 метр урттай аварга булш илрүүлжээ
УИХ-ын дарга С.Бямбацогт БНСВУ-ын Үндэсний ассамблейн гишүүн, Хөдөө аж ахуй, байгаль орчны сайд Чинь Вьет Хунгийг хүлээн авч уулзав
ОРОСЫН ХОЛБООНЫ УЛСААС МОНГОЛ УЛСАД СУУГАА ОНЦ БӨГӨӨД БҮРЭН ЭРХТ ЭЛЧИН САЙД АЛЕКСЕЙ НИКОЛАЕВИЧ ЕВСИКОВ ЗАВХАН АЙМАГТ АЖИЛЛАЖ БАЙНА
Цэндбаатар мэргэжлийн боксын 16 дахь тулаанаа өнөөдөр хийнэ
Хүннү хотын усан хангамжийн дэд бүтцийн бүтээн байгуулалт 85 хувийн гүйцэтгэлтэй байна
Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 192000 төгрөг болгов
Хөдөлмөр, нийгмийн зөвшлийн гурван талт Үндэсний хороо хуралдаж, хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг шинэчлэн тогтоож нэг цагийн ажлын хөлсийг 1142 төгрөг 85 мөнгө буюу сард 192000 мянган төгрөг байхаар тогтоожээ. Энэ тухай өнөөдөр УИХ-ын гишүүн, Хөдөлмөрийн сайд Я.Санжмятав, Ажил олгогч эздийн нэгдсэн холбооны Ерөнхийлөгч Х.Ганбаатар, Үйлдвэрчний эвлэлийн холбооны Ерөнхийлөгч Д.Амгаланбаатар нар хэвлэлийн бага хурал хийж мэдээллээ.
2011 оны дөрөвдүгээр сард Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг нэг цагт 835 төгрөг, 71 мөнгө буюу сард 140400 төгрөг байхаар тогтоосныг хуулийн дагуу ийн нэмэгдүүлж 192000 мянган төгрөг болгох шийдвэр гаргаснаар өмнөх хэмжээнээс 36,7 хувиар нэмэгдэж байгаа аж. Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг хоёр жилд нэг удаа нэмэгдүүлнэ гэсэн хуулийн заалттай юм байна. Харин Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг хэрэгжүүлэх хугацааг энэ оны аравдугаар сард хэлэлцэгдэх ёстой төсвийн тодотголын өмнө буюу есдүгээр сарын 1-ний өдрөөс мөрдөхөөр баталгаажуулжээ. Ингэж хугацаа тавьж өгч байгаа нь хувийн аж ахуйн нэгж байгууллагуудад бэлтгэл хангах боломж олгож байгаа гэлээ.
Түүнчлэн хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг шинэчлэн тогтоосонтой холбогдуулан оюутнуудад өгдөг сар бүрийн тэтгэлэг болох 70 мянган төгрөг, МСҮТ-д суралцаж байгаа оюутнуудад олгодог 45 мянган төгрөгийн талаар ч ярилцжээ. Ингээд МСҮТ-д суралцаж байгаа оюутнуудын сар бүр авдаг тэтгэлгийг их дээд сургуулийн оюутнуудынхтай адил 70 мянган төгрөг болгохоор болжээ.
2011 оны дөрөвдүгээр сард Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг нэг цагт 835 төгрөг, 71 мөнгө буюу сард 140400 төгрөг байхаар тогтоосныг хуулийн дагуу ийн нэмэгдүүлж 192000 мянган төгрөг болгох шийдвэр гаргаснаар өмнөх хэмжээнээс 36,7 хувиар нэмэгдэж байгаа аж. Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг хоёр жилд нэг удаа нэмэгдүүлнэ гэсэн хуулийн заалттай юм байна. Харин Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг хэрэгжүүлэх хугацааг энэ оны аравдугаар сард хэлэлцэгдэх ёстой төсвийн тодотголын өмнө буюу есдүгээр сарын 1-ний өдрөөс мөрдөхөөр баталгаажуулжээ. Ингэж хугацаа тавьж өгч байгаа нь хувийн аж ахуйн нэгж байгууллагуудад бэлтгэл хангах боломж олгож байгаа гэлээ.
Түүнчлэн хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг шинэчлэн тогтоосонтой холбогдуулан оюутнуудад өгдөг сар бүрийн тэтгэлэг болох 70 мянган төгрөг, МСҮТ-д суралцаж байгаа оюутнуудад олгодог 45 мянган төгрөгийн талаар ч ярилцжээ. Ингээд МСҮТ-д суралцаж байгаа оюутнуудын сар бүр авдаг тэтгэлгийг их дээд сургуулийн оюутнуудынхтай адил 70 мянган төгрөг болгохоор болжээ.
0 Сэтгэгдэл
























