Д.Батлут сайдын албан тушаалаасаа өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдөхөөр болжээ
Голомт банк ХК-ийн хувьцаа эзэмшигчдийн ээлжит бус хурлаа зарлаж байна
Нийслэлд цас орохтой холбогдуулан холбогдох байгууллагууд бэлтгэлээ хангаад байна
Ипотекийн зээлийн санхүүжилтийг 500 сая ам.доллар хүртэлх шинэ эх үүсвэрээр нэмэгдүүлнэ
Н.Учрал: 141 мянган ахмадын тэтгэврийн зөрүүг арилгаж, инфляцтай уялдуулан дахин 10 хувиар нэмнэ
Монгол, Солонгосын археологичид Хүннүгийн үеийн 73 метр урттай аварга булш илрүүлжээ
УИХ-ын дарга С.Бямбацогт БНСВУ-ын Үндэсний ассамблейн гишүүн, Хөдөө аж ахуй, байгаль орчны сайд Чинь Вьет Хунгийг хүлээн авч уулзав
ОРОСЫН ХОЛБООНЫ УЛСААС МОНГОЛ УЛСАД СУУГАА ОНЦ БӨГӨӨД БҮРЭН ЭРХТ ЭЛЧИН САЙД АЛЕКСЕЙ НИКОЛАЕВИЧ ЕВСИКОВ ЗАВХАН АЙМАГТ АЖИЛЛАЖ БАЙНА
Цэндбаатар мэргэжлийн боксын 16 дахь тулаанаа өнөөдөр хийнэ
Хүннү хотын усан хангамжийн дэд бүтцийн бүтээн байгуулалт 85 хувийн гүйцэтгэлтэй байна
Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээ өнөөдрөөс 192000 төгрөг боллоо
Хөдөлмөр нийгмийн зөвшлийн гурван талд хэлэлцээр өнгөрсөн дөрөвдүгээр сард болж хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 192 000 төгрөг болгохоор болсон. Үүний дагуу өнөөдрөөс хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг дээрхээр мөрдөх юм. Тодорхой хэлбэл, нэг цагийн хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 1142 төгрөг 85 мөнгөн болгосон юм. Ийнхүү 2011 оноос мөрдөж эхэлсэн 144400 төгрөгийг өөрчиллөө.
Хөдөлмөр нийгмийн зөвшлийн гурван талд хэлэлцээр өнгөрсөн дөрөвдүгээр сард болж хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 192 000 төгрөг болгохоор болсон. Үүний дагуу өнөөдрөөс хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг дээрхээр мөрдөх юм. Тодорхой хэлбэл, нэг цагийн хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 1142 төгрөг 85 мөнгөн болгосон юм. Ийнхүү 2011 оноос мөрдөж эхэлсэн 144400 төгрөгийг өөрчиллөө.
0 Сэтгэгдэл
























