"ЭРДЭНЭС ТАВАНТОЛГОЙ" ХК-ИЙН БҮХ ЦАГ ҮЕИЙН НҮҮРСНИЙ ЭКСПОРТЫН ХОНОГИЙН ДЭЭД ХЭМЖЭЭГ ШИНЭЧЛЭН ТОГТООЛОО
Алтан цомын барилдааныг М-Си-Эс Энержи , Апу скайтел багууд 46 даваагаар тэргүүлж байна
“Гермес” худалдааны төвийн нүхэн гарцын туннелийн их биеийн бүтээцийг түлхэх технологиор хийж дууслаа
“МУЗЕЙН ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ АЖИЛ” СУРГАЛТ ЗОХИОН БАЙГУУЛАГДЛАА
Нэгдүгээр тойрог зам төсөл хэрэгжсэнээр хотын төвөөр дамжих тээврийн эрчим нэмэгдэнэ
Голомт банк Монголын Волейболын Холбоотой хамтран ажиллах гэрээг үзэглэлээ
НӨАТ-ын сугалааны тохирол маргааш явагдана
Гашуунсухайт–Ганцмод боомтын хил дамнасан төмөр замын төслийн барилга угсралтын ажил хэвийн үргэлжилж байна
Хүүхдийн тусламжийн 108 утсанд долоон хоногийн хугацаанд 1575 дуудлага иржээ
СХД-ийн 32 дугаар хороонд 280 хүүхдийн хүчин чадалтай бага сургууль, цэцэрлэгийн цогцолборыг ашиглалтад орууллаа
00-ын цаасгүйгээс онгоц саатаж зорчигчиддоо нөхөн төлбөр өгчээ

Британийн агаарын тээврийн British Airways компанийн BA 2153 чиглэлийн онгоц Лондонгоос өдрийн 13 цаг 40 минутад хөөрөх ёстой байсан ч нислэгт бүрэн блээн биш байжээ. Хэргийн учир нь онгоцонд 00-ын цаас, чихэвч гээд үйлчилгээний зарим зүйлсийг оруулж бэлэн болгоогүй байж. Компанийн захиргаа үйлчилгээний шинэ баг томилон хэрэгтэй бүх зүйлийг бэлтгэж оруулахад багагүй хугацаа зарж онгоц оройн 18 цаг 50 минутад арай хийн агаарт хөөрчээ.
Компани Европын холбооны хуулийн дагуу хэдэн цагийн турш онгоцонд сууж, гар утсаараа оролдон суусны нь төлөө зорчигч нэг бүрт 520 фунт стерлинг, нийтдээ 245,6 мянган фунтын нөхөн төлбөр өгсөн байна.
Компанийн төлөөлөгч зорчигчдпоос “Онгцонд байх ёстой үйлчилгээний зарим эд зүйл дутуу байснаас бол та бүхнийг удаан хугацаагаар саатуулсныхаа төлөө хүлцэл өчье” гэж албан ёсоор уучлал гуйжээ.

Британийн агаарын тээврийн British Airways компанийн BA 2153 чиглэлийн онгоц Лондонгоос өдрийн 13 цаг 40 минутад хөөрөх ёстой байсан ч нислэгт бүрэн блээн биш байжээ. Хэргийн учир нь онгоцонд 00-ын цаас, чихэвч гээд үйлчилгээний зарим зүйлсийг оруулж бэлэн болгоогүй байж. Компанийн захиргаа үйлчилгээний шинэ баг томилон хэрэгтэй бүх зүйлийг бэлтгэж оруулахад багагүй хугацаа зарж онгоц оройн 18 цаг 50 минутад арай хийн агаарт хөөрчээ.
Компани Европын холбооны хуулийн дагуу хэдэн цагийн турш онгоцонд сууж, гар утсаараа оролдон суусны нь төлөө зорчигч нэг бүрт 520 фунт стерлинг, нийтдээ 245,6 мянган фунтын нөхөн төлбөр өгсөн байна.
Компанийн төлөөлөгч зорчигчдпоос “Онгцонд байх ёстой үйлчилгээний зарим эд зүйл дутуу байснаас бол та бүхнийг удаан хугацаагаар саатуулсныхаа төлөө хүлцэл өчье” гэж албан ёсоор уучлал гуйжээ.
0 Сэтгэгдэл























