Хүүхдийн яаралтай тусламжийн тасгаар 1,643 хүүхэд үзүүлснээс томуу, томуу төст өвчний шалтгаантай нь 66.4 хувь нь байна
Оны онцлох хүүхдийн шагналын энэ сарын 18-нд гардуулна
Нийтийн байруудад галын аюулгүй байдлын тоног төхөөрөмж, бэлэн байдлыг хангаагүй зөрчил түгээмэл илэрчээ
Сонгинохайрхан дүүргийн гурван хороонд булгийн усны улмаас халиа дошин үүсжээ
ЗГ: Эдийн засгийн эрх чөлөөний тухай анхдагч хуулийн төслийг УИХ-д өргөн барина
ЗГ: Төрийн өмчит 18 компани, үйлдвэрийн газрын хувьцааг худалдаж, нээлттэй хувьцаат компани болгоно
Энэ онд нийслэлийн мал аж ахуй эрхлэхийг хориглосон бүсээс 214 айлын 8495 малыг гаргав
Сэлбэ 20 минутын хотод 3 сургууль, 5 цэцэрлэг барина
Б.Энхбаяр: Албажаагүй, ам шийдвэрээр иргэдийн эрхийг хязгаарлахгүй байхыг үүрэг болголоо
Сууц дулаалгын ажил 96 хувьтай үргэлжилж байна
Япон улсын хөрөнгө оруулалтаар метротой болно
одоо метрогүй бол хот биш юм шиг оволзож байгаад барьсны дараа сайн ажлаад эхэлбэл муусайн японууд биднийг шулж байна үнэ төлбөргүй явах ёстой гэж эхэлнэ. тааруухан ажилбал муу гадаадынхан биднийг дээрэлхэж будсан хуучин юм аа шахсан байна гээд эхэлнэ. монголд юм хийсэн хүн хэл аманд өртдөг. гудамжинд согтуу ард түмэн эх орон гээд орилоод зогсож байгаа нь эх орон ч тэмцэгч болдог
Нийслэлд метро 2025-2030оны үеэс л хэрэг болнодоо. Түүнээс өнөөдөр сая гаранхан хүн амтай манайд ахадсан төсөл үүний оронд авто замынхаа сүлжээг давхар замтай болгох тал дээр анхааралаа илүү хандуулбал дээргүй юу
Улаанбаатар хотод удахгүй метро сүлжилдэн иргэд авто замын түгжрэл хэмээх толгойн өвчнөөсөө салах нь. Судалгааны ажил ямар шатандаа явааг Нийслэлийн нийтийн тээврийн газрын Тээвэр төлөвлөлтийн хэлтсийн дарга Х.Булгаагаас тодрууллаа.

-Метро байгуулах ажлын явц хэр байна. Нийслэлийн Засаг дарга Э.Бат-Үүл метро байгуулах ажлыг түргэвчлүүлж байгаа гэсэн. Энэ талаар мэдээлэл өгөхгүй юү?
-Нийслэлийг метротой болгох судалгааны ажил Япон улсын хөрөнгө оруулалтаар хийгдэж байгаа. Энэ ажил ирэх оны гуравдугаар сард дуусна.
-Метро байгуулахад хөрөнгийн асуудал хэцүү байна гэсэн. Санхүүжилтийг хэрхэн шийдэж байна вэ?
-2010 онд ТЭЗҮ-ийг нь боловсруулсны дараа хөрөнгөө хэрхэн босгох, механизм нь ямар байх талаар судалгаа хийж эхэлсэн. “Жайка” олон улсын байгууллагатай хамтран ажиллах гэрээг 2011-2013 онд гэж хийсэн. Үүний дагуу өнөөдөр судалгааны ажил ид өрнөж байна. Урьдчилсан ТЭЗҮ-ээр 4.5 тэрбум ам. доллар хэрэгтэй гэж үзсэн. Гэхдээ улс дангаараа даахад хүндрэлтэй тул хувийн хэвшилтэй хамтран ажиллах талаар судалж байгаа.
-Энэ ТЭЗҮ нь хэр сайн болсон гэж үзэв?
-Урьдчилсан ТЭЗҮ-ээр хотын төвд газар доогуур буюу далд хэлбэрээр харин захаараа ил байхаар төлөвлөсөн. Хэрэв дэд бүтэц замыг нь улсаас хөрөнгө гаргаад хийвэл, хувийн хэвшлийнхэн байгуулчихна.
-Метроноос гадна Засаг дарга “Raildus” явуулах боломжийг судалж байна гэсэн?
-Энэ талаар УБТЗ-ын нэгдүгээр орлогч Домбровескийд нийслэлийн Засаг дарга Э.Бат-Үүл хүсэлт гаргасан. Засаг даргын хүсэлтийг хэрэгжүүлэх үүднээс УБТЗ-ын нэгдүгээр орлогч ОХУ-ын Транс маш холдинг компанид уламжилснаар уулзалтыг хоёр тал зохион байгуулсан. Богд уулын урдуур төмөр зам тавих стратеги гарсан тул Нийслэлийн бүс дэх төмөр замыг нийтийн тээвэрт ашиглах боломж гарна. Үүнийг нийслэлийн удирдлага ажил хэрэг болгох зорилго тавин ажиллаж байгаагийн эхлэл нь энэ. Одоо судалгааны ажил нь явж байгаа.

-Метро байгуулах ажлын явц хэр байна. Нийслэлийн Засаг дарга Э.Бат-Үүл метро байгуулах ажлыг түргэвчлүүлж байгаа гэсэн. Энэ талаар мэдээлэл өгөхгүй юү?
-Нийслэлийг метротой болгох судалгааны ажил Япон улсын хөрөнгө оруулалтаар хийгдэж байгаа. Энэ ажил ирэх оны гуравдугаар сард дуусна.
-Метро байгуулахад хөрөнгийн асуудал хэцүү байна гэсэн. Санхүүжилтийг хэрхэн шийдэж байна вэ?
-2010 онд ТЭЗҮ-ийг нь боловсруулсны дараа хөрөнгөө хэрхэн босгох, механизм нь ямар байх талаар судалгаа хийж эхэлсэн. “Жайка” олон улсын байгууллагатай хамтран ажиллах гэрээг 2011-2013 онд гэж хийсэн. Үүний дагуу өнөөдөр судалгааны ажил ид өрнөж байна. Урьдчилсан ТЭЗҮ-ээр 4.5 тэрбум ам. доллар хэрэгтэй гэж үзсэн. Гэхдээ улс дангаараа даахад хүндрэлтэй тул хувийн хэвшилтэй хамтран ажиллах талаар судалж байгаа.
-Энэ ТЭЗҮ нь хэр сайн болсон гэж үзэв?
-Урьдчилсан ТЭЗҮ-ээр хотын төвд газар доогуур буюу далд хэлбэрээр харин захаараа ил байхаар төлөвлөсөн. Хэрэв дэд бүтэц замыг нь улсаас хөрөнгө гаргаад хийвэл, хувийн хэвшлийнхэн байгуулчихна.
-Метроноос гадна Засаг дарга “Raildus” явуулах боломжийг судалж байна гэсэн?
-Энэ талаар УБТЗ-ын нэгдүгээр орлогч Домбровескийд нийслэлийн Засаг дарга Э.Бат-Үүл хүсэлт гаргасан. Засаг даргын хүсэлтийг хэрэгжүүлэх үүднээс УБТЗ-ын нэгдүгээр орлогч ОХУ-ын Транс маш холдинг компанид уламжилснаар уулзалтыг хоёр тал зохион байгуулсан. Богд уулын урдуур төмөр зам тавих стратеги гарсан тул Нийслэлийн бүс дэх төмөр замыг нийтийн тээвэрт ашиглах боломж гарна. Үүнийг нийслэлийн удирдлага ажил хэрэг болгох зорилго тавин ажиллаж байгаагийн эхлэл нь энэ. Одоо судалгааны ажил нь явж байгаа.
Ц.Элбэг
0 Сэтгэгдэл
зочин
Мётро баригдсанаар Улаанбаатар хот түгжрэлгүй болно гэвэл тэрэн шиг худлаа юм байхгүй шүү хотын түгжрэл чухам юунаас болоод байгаа нь ойлгомжтой шүү дээ Хамгийн гол эь Улаанбаатар хот тэлж хөгжөөгүй дээр нь зам харилцааны хоцрогдол хамгийн их нөлөөлж байгаа гэж бодох юм Метро баригдсанаар тэгээд зорчих хүний урсгал нь хаана байгаам рейлбусын түүх давтагдах вий дээ Тэрний оронд гэр хороололын дахин төлөлвлөлтөндөө санхүүжүүлвэл дээр байхаа баатар даргаа
2015.03.04
2015.03.03
2013.02.24























