Төрийн хяналт шалгалтын тогтолцоог боловсронгуй болгох үүрэг бүхий Ажлын хэсгийн хуралдаан болов
“The MongolZ” багийг Монгол Улсын Соёлын элчээр томилов
Голомт банк “Оны онцлох хүүхэд” арга хэмжээг дэмжин ажиллаа
Х.Нямбаатар: Амар тайван, аюулгүй Улаанбаатар хотыг бий болгох зорилгоор цагдаагийн байгууллагад технологийн дэвшлийг нэвтрүүлж байна
Шадар сайд Х.Ганхуяг ОХУ-ын байгалийн нөөц, экологийн сайд А.А.Козловыг хүлээн авч уулзжээ
ТӨК-иудын орлогын 56 хувь, цэвэр ашгийн 89 хувийг “Эрдэнэс Тавантолгой” ХК, “Эрдэнэт үйлдвэр” бүрдүүлжээ
Дэлбэрэлтэд өртсөн 207 дугаар байрыг буулгаж дууслаа
“Инновацын эзэд” 2025 уралдаант нэвтрүүлгийн I шатны шалгаруулалт үргэлжилж байна
С.Бямбацогт: ТӨХК-иудын хувьцааг олон нийтэд нээлттэй арилжаална
Амгалан дулааны станц хаягдал усыг дахин ашиглаж эхэллээ
Дампуурлын ирмэг дээрх нийтийн тээврийнхнийг хэн гэдэг хүний гарт өгчихөв өө

“Нисдэг амбаар”-нуудын газар гэх нэрийг зүүгээд байгаа нийтийн тээврийн салбарг шинэчлэх цаг болсон гэдгийг олон жил хэлж, ярьж, бичиж байгаа ч анхааралдаа авдаг хүн тун цөөн. Учир нь энэ салбар яг л Монголын ард түмэн шиг ядуу байх тусмаа ашгаа сайн өгдөг гэдгийг дарга нар, улстөрчид маш сайн мэддэг юм билээ. Янз бүрийн төсөл хөтөлбөрүүд хэрэгжүүлэх нэрийдлээр эндээс л мөнгө иддэг гэдгийг өнгөрсөн хугацаанд хангалттай харуулсан биз ээ. Нийт 1 сая гаруй хүнтэй хотод 800 гаруй нийтийн тээврийн автобус үйлчилж байгаа нь дэлхийн стандартад нийцэхгүй гэгдэж өнгөрсөн жилийн төсөвт автобусны тоог 100-аар нэмэх нэрийдлээр 20 тэрбум төгрөг суулгасан ч парк шинэчлэлд зориулсныг олон хүн шүүмжилдэг.
Өнгөрсөн хугацаанд тус салбарыг аваръя, өөд нь татъя гэж байсан хүмүүсээс шахаа хийж мөнгө олъё гэж байсан удирдлагууд нь энэ салбарыг өнөөдөр дампуурлын ирмэгт авчирчихсан. Автобусанд суулгасан ухаалаг карт уншигч гэгч төхөөрмж өнөөдөр хүнийг оюутан, хөгжлийн бэрхшээлтэй, өндөр настан гэгчлэнгээр зарлан ялгаваралан гадуурхалт явуулж байгаа. Дээр нь энэ карт уншигч нь Монголын зорчигчдын мөнгийг төхөөрөмжийг нийлүүлсэн гэгдэх солонгос компанийн халаасанд чихдэг гэх мэдээлэл гарах болж, уг төхөөрөмжийг мөн л шахааны бизнес байсан гэж байгаа юм. Өндөр хөгжилтэй орнуудад нийтийн тээврийн салбар нь өндөх хөгжсөн байдаг учир замын түгжрэлээс эхлээд асуудлуудаа шийдчихсэн байдаг. Харин манайд байдал эсэргээрээ Нийтийн тээврийн нисгэгч нар нисдэг амбаараараа үйлчилсээр байгаа үед машины тоо ихснэ үү гэхээс буурах нь юу л бол.

Ийм нэгэн дампуурлын ирмэг дээр ирсэн салбарын даргаар Д.Отгонбаатар гэгч нөхөр томилоогдоод багагүй хугацаа өнгөрлөө. Төрийн албанд ажиллаж байсан ямар ч туршлагагүйн дээр ашиг сонирхлын зөрчилтэй гэж хэлж болохоор энэ нөхөр Архангайгаас сонгогдсон гишүүдтэй ойр гэдэг утгаараа энэ салбарын даргаар очсон байх магадлал өндөр. Вьетнам авто засвар ажиллуулж, “Дойт зам” хэмээх хот хоорондын тээврийн үйлчилгээ явуулдаг компанийн захирал байсан гэдэг утгаараа Д.Отгонбаатар энэ салбарт ажиллахад ашиг сонирхлын зөрчилтэйн дээр бүхэл бүтэн агентлаг удирдаад авч явах чадваргүйг нь салбарынхан нь ам булаалдан ярьж байгаа юм. Ямартай ч Нийслэлийн нийтийн тээврийн газрын даргаар томилсон хүнийг нь харж байхад Ардын намынхан энэ салбарыг аврах биш алахаар шийдсэн бололтой юм. Өөрөөр хэлбэл, шахааны бизнесийг үргэлжлүүлэхээр шийдсэн гэсэн үг. Д.Отгонбаатарын хувьд ийм л үүрэг гүйцэтгэхээр энэ албан тушаалд очсон бололтой юм.
Эх сурвалж: http://tsenzurgui.mn

“Нисдэг амбаар”-нуудын газар гэх нэрийг зүүгээд байгаа нийтийн тээврийн салбарг шинэчлэх цаг болсон гэдгийг олон жил хэлж, ярьж, бичиж байгаа ч анхааралдаа авдаг хүн тун цөөн. Учир нь энэ салбар яг л Монголын ард түмэн шиг ядуу байх тусмаа ашгаа сайн өгдөг гэдгийг дарга нар, улстөрчид маш сайн мэддэг юм билээ. Янз бүрийн төсөл хөтөлбөрүүд хэрэгжүүлэх нэрийдлээр эндээс л мөнгө иддэг гэдгийг өнгөрсөн хугацаанд хангалттай харуулсан биз ээ. Нийт 1 сая гаруй хүнтэй хотод 800 гаруй нийтийн тээврийн автобус үйлчилж байгаа нь дэлхийн стандартад нийцэхгүй гэгдэж өнгөрсөн жилийн төсөвт автобусны тоог 100-аар нэмэх нэрийдлээр 20 тэрбум төгрөг суулгасан ч парк шинэчлэлд зориулсныг олон хүн шүүмжилдэг.
Өнгөрсөн хугацаанд тус салбарыг аваръя, өөд нь татъя гэж байсан хүмүүсээс шахаа хийж мөнгө олъё гэж байсан удирдлагууд нь энэ салбарыг өнөөдөр дампуурлын ирмэгт авчирчихсан. Автобусанд суулгасан ухаалаг карт уншигч гэгч төхөөрмж өнөөдөр хүнийг оюутан, хөгжлийн бэрхшээлтэй, өндөр настан гэгчлэнгээр зарлан ялгаваралан гадуурхалт явуулж байгаа. Дээр нь энэ карт уншигч нь Монголын зорчигчдын мөнгийг төхөөрөмжийг нийлүүлсэн гэгдэх солонгос компанийн халаасанд чихдэг гэх мэдээлэл гарах болж, уг төхөөрөмжийг мөн л шахааны бизнес байсан гэж байгаа юм. Өндөр хөгжилтэй орнуудад нийтийн тээврийн салбар нь өндөх хөгжсөн байдаг учир замын түгжрэлээс эхлээд асуудлуудаа шийдчихсэн байдаг. Харин манайд байдал эсэргээрээ Нийтийн тээврийн нисгэгч нар нисдэг амбаараараа үйлчилсээр байгаа үед машины тоо ихснэ үү гэхээс буурах нь юу л бол.

Ийм нэгэн дампуурлын ирмэг дээр ирсэн салбарын даргаар Д.Отгонбаатар гэгч нөхөр томилоогдоод багагүй хугацаа өнгөрлөө. Төрийн албанд ажиллаж байсан ямар ч туршлагагүйн дээр ашиг сонирхлын зөрчилтэй гэж хэлж болохоор энэ нөхөр Архангайгаас сонгогдсон гишүүдтэй ойр гэдэг утгаараа энэ салбарын даргаар очсон байх магадлал өндөр. Вьетнам авто засвар ажиллуулж, “Дойт зам” хэмээх хот хоорондын тээврийн үйлчилгээ явуулдаг компанийн захирал байсан гэдэг утгаараа Д.Отгонбаатар энэ салбарт ажиллахад ашиг сонирхлын зөрчилтэйн дээр бүхэл бүтэн агентлаг удирдаад авч явах чадваргүйг нь салбарынхан нь ам булаалдан ярьж байгаа юм. Ямартай ч Нийслэлийн нийтийн тээврийн газрын даргаар томилсон хүнийг нь харж байхад Ардын намынхан энэ салбарыг аврах биш алахаар шийдсэн бололтой юм. Өөрөөр хэлбэл, шахааны бизнесийг үргэлжлүүлэхээр шийдсэн гэсэн үг. Д.Отгонбаатарын хувьд ийм л үүрэг гүйцэтгэхээр энэ албан тушаалд очсон бололтой юм.
Эх сурвалж: http://tsenzurgui.mn
0 Сэтгэгдэл
Автобус
Ниитийн тээврийн салбарт энэ хүнийг даргаар тавина гэдэг чинь ирэх онд шинэ нэртэй шахааны олон төмөр сэгийг МАН-ын луйварчид энд 5-10 нугалсан үнээр шахаж луйвар хийх нүхээ бэлдсэн л гэсэн үг.Цаг хугацаа харуулаад өгнө.
2016.12.13























