Шүүгч М.Нямжаргал ОХУ-д зохион байгуулагдаж буй олон улсын тэмцээний шүүгчээр ажиллаж байна
“Цагаан алт” хөтөлбөрийн дүнд түүхий эдийн 70 орчим хувийг дотоодын үйлдвэрлэгчид бэлтгэлээ
НИТХ-ын зөвлөлийн хуралдаанаар нийслэлийг 2026-2030 онд хөгжүүлэх таван жилийн төлөвлөгөөг хэлэлцлээ
Монгол Улсын Их Хурлын чуулганы хуралдааны дэгийн тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг өргөн мэдүүлэв
Хяналтын болон бүтээмжийн менежер, сайд нарын зөвлөхүүдийг цомхотгож, дэд сайд нарыг томиллоо
Шадар сайд Х.Ганхуягаар ахлуулсан ажлын хэсэг "Алтанбулаг" чөлөөт бүсэд ажиллалаа
Дампуурсан банкуудад байршиж байсан төрийн өмчийн хөрөнгүүдийг буцаан төвлөрүүлэх ажлын хэсгийн явцтай танилцана
МАН-ын Удирдах зөвлөлөөр дэд сайд сайд нар тодорно
Нийслэлийн ИТХ-ын дарга А.Баяр Цагдаагийн ерөнхий газарт ажиллав
ЭЗБХ: С.Наранцогтыг Монголбанкны Ерөнхийлөгчийн албан тушаалд томилохыг дэмжив
Иргэдийн өргөдөл, хүсэлтийг 90,75 хувьтай шийдвэрлэж байна

Дүүргийн Засаг даргын Тамгын газарт газарт 2018 оны 1 дүгээр сарын 02-ноос 2018 оны 5 дугаар сарын 01-ний өдрийг хүртэлх хугацаанд иргэдээс нийт411 өргөдөл, хүсэлт, санал ирсэн байна. Эдгээр өргөдөл, хүсэлтийг дүүргийн Засаг даргын Тамгын газрын Төрийн захиргааны удирдлагын хэлтсээс холбогдох албан тушаалтан болон хэлтэс албадад танилцуулан, шилжүүлж ажилласан байна.
Өргөдөл, хүсэлтүүд ихэвчлэн www.smartcity.mn цахим өргөдөл гомдлын систем, 1800-1200 тусгай дугаарын утас, www.ub1200.mnцахим хуудас, Засгийн газрын 11-11 төв, нийслэлийн Үйлчилгээний нэгдсэн төв , “Check My service”аппликейшнээр тус тус дамжин ирдэг юм.
Тэгвэл дээрх хугацаанд иргэдээс ирсэн өргөдөл, хүсэлт, санал, гомдлын 373 буюу 90,75 хувийг хугацаанд нь шийдвэрлэсэн байна. Харин шийдвэрлэх шатандаа 38 өргөдөл, бүртгэгджээ.

Дүүргийн Засаг даргын Тамгын газарт газарт 2018 оны 1 дүгээр сарын 02-ноос 2018 оны 5 дугаар сарын 01-ний өдрийг хүртэлх хугацаанд иргэдээс нийт411 өргөдөл, хүсэлт, санал ирсэн байна. Эдгээр өргөдөл, хүсэлтийг дүүргийн Засаг даргын Тамгын газрын Төрийн захиргааны удирдлагын хэлтсээс холбогдох албан тушаалтан болон хэлтэс албадад танилцуулан, шилжүүлж ажилласан байна.
Өргөдөл, хүсэлтүүд ихэвчлэн www.smartcity.mn цахим өргөдөл гомдлын систем, 1800-1200 тусгай дугаарын утас, www.ub1200.mnцахим хуудас, Засгийн газрын 11-11 төв, нийслэлийн Үйлчилгээний нэгдсэн төв , “Check My service”аппликейшнээр тус тус дамжин ирдэг юм.
Тэгвэл дээрх хугацаанд иргэдээс ирсэн өргөдөл, хүсэлт, санал, гомдлын 373 буюу 90,75 хувийг хугацаанд нь шийдвэрлэсэн байна. Харин шийдвэрлэх шатандаа 38 өргөдөл, бүртгэгджээ.
0 Сэтгэгдэл
























